همدان- مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: از کارهای فرهنگی در استان همدان که امسال میزبانی آنرا بر عهده داریم برگزاری جشنواره ابوذر است

همدان میزبان جشنواره ابوذر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  عباس محرمی در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: جشنواره ابوذر در ۸ قالب خبری با ۹ موضوع رسانه ای برگزار  می شود سال قبل برای این جشنواره از استان همدان ۷۹ اثر ارسال شد.

وی مهلت ارسال آثار برای این جشنواره در استان آبان ماه اعلام و اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح این جشنواره  بیاینه گام دوم رهبر انقلاب است. همچنین از اجرای طرح شهید حججی برای شناسایی جوانان مومن و انقلابی نام برد.

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان هم در این مراسم با اشاره به اینکه سوریه و لبنان و بخشی از افغانستان قدم‌گاه شهداست؛  از دعا برای رسیدن به آرزوی شهادت خود گفت و افزود: اکنون برای ایجاد سستی در نظام فشارهای خود را افزایش داده است اما ایران قدرتمندتراز قبل در مقابلش ایستاده و می‌ایستد.

وی اظهار کرد:  اکنون  وظیفه رسانه ها شناسایی دررغ‌های دشمن و بر ملا کردن آنست اکنون ایران اسلامی به حدی از اقتدار رسیده است که دشمن تبا و توان رویایی روی با ما را ندارد و رسانه باید این مسایل را به درستی انعکاس دهند تا دروغ‌پراکنی دشمن و دسیسه‌هایش مشخص شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.