مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: در گلبهار تلاش شده است همزمان با بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، خدمات روبنایی و زیر بنایی نیز در محلات مسکن مهر تکمیل شود.

گسترش پارک‌های موضوعی و مساجد با معماری اسلامی در گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در جمع پیمانکاران، مجریان و ناظران پروژه‌های عمرانی مسجد محله (هلال)، پارک انرژی (محله خورشید)، پروژه‌های مسکن مهر، مجتمع تجاری-مشارکتی نگار و ساختمان اداری قطار حومه‌ای مشهد-گلبهار با اشاره به اینکه توسعه فضاهای فرهنگی، تفریحی و مذهبی طی سال‌های اخیر در برخی از نقاط گلبهار اجرایی شده است، گفت: احداث این فضاها براساس نیاز شهروندان در شهر جدید گلبهار برنامه ریزی و طراحی شده و می‌بایست با کیفیت و سرعت مکفی در گلبهار اجرایی شود.

او افزود: فرصت‌های بی نظیری جهت سرمایه گذاری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ... به منظور توسعه و رشد زیرساخت‌های شهر جدید گلبهار طی سنوات گذشته اجرایی گردید که با توجه به رشد فزآینده جمعیت در این شهر نیاز به احداث و توسعه این فضاها بیش از پیش احساس می‌شود.

او با بیان اینکه تکمیل و واگذاری مسکن‌های مهر به عنوان دغدغه مردم و متقاضیان این واحدها و اولویت نخست شرکت عمران گلبهار محسوب می‌شود، بیان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر تحویل واحدهای مسکن مهر، تا پایان سال جاری این شرکت تمام توان خود را جهت اجرایی کردن این مهم به کار خواهد بست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این بازدید که به منظور رفع موانع موجود در جریان تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرا انجام شد، ضمن بررسی مشکلات و موانع عنوان شده توسط پیمانکاران و ناظرین پروژه‌های مذکور، افزود: این شرکت در جهت توسعه عمران و آبادانی شهر جدید گلبهار و براساس وظیفه ذاتی که رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت، از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد بود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.