خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی خطاب به تمامی معاونان و مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: برای میزبانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در استان باید از ۲۳ تیرماه سالجاری آماده باشند.

آماده باش خراسان شمالی برای میزبانی جشنواره صدا و سیما

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با محوریت بررسی آخرین وضعیت استان برای برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها، اظهار داشت: بارها تاکید کرده ام خراسان شمالی میزبان برگزاری این جشنواره است و بنابراین تمامی دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره پای کار بیایند.

شجاعی افزود: نیروی انسانی مورد نیاز برای موارد مختلف مانند پذیرش مهمانان و پذیرایی آنان آموزش داده شود و شرح وظایف این افراد برای جلوگیری از تداخل کارها مشخص باشد.

وی تاکید کرد: پنجشنبه هفته جاری از محل اسکان، پذیرایی و سالن برنامه های جشنواره بازدید خواهم داشت و تمامی مشکلات و نقص ها در بحث پذیرایی، اسکان، الزامات بهداشتی و ... باید برطرف شود.

شجاعی افزود: به سازمان صدا و سیمای ملی اعلام کرده ام از استان هزینه نخواهیم کرد و در این راستا اعتبار ملی با مساعدت رئیس سازمان بزنامه و بودجه کشور ردیف مشخص جشنواره خراسان شمالی تعریف شده است.

وی اشاره داشت: این جشنواره فرصتی برای به نمایش گذاشتن فضاهای تاریخی و بروز استعدادهای هنرمندان استان می باشد و همچنین پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر استان باید به عنوان مهمان با رعایت شان و احترام به این جشنواره دعوت شوند.

شجاعی تصریح کرد: توزیع هنرمندان برای اجرای برنامه ها در شهرستان ها آمیخته ای از هنرمندان ملی و استانی باشد.

وی دستور داد: شهرداری ها به ویژه شهرداری مرکز استان از محل اسکان مهمانان و برنامه های جشنواره بازدید کند و برای زیباسازی محیط مربوطه اقدام کند و برای در اختیار قرار دادن تجهیزات و منابع انسانی خود به دیگر دستگاه های اجرایی کوتاهی نکند.

شجاعی خاطر نشان کرد: در مراسم افتتاحیه این جشنواره وزیر کشور حضور خواهد داشت و اگر فکر می کنید مسئول ملی دیگر مرتبط با این جشنواره باید در استان حضور یابد اعلام کنید تا دعوت کنیم.

وی تاکید کرد: جنس کار برای برگزاری این جشنواره ی ملی اجرایی است و این بدان معناست که باید مسئولیت افراد در برگزاری جشنواره مشخص باشد و با میزبانی درست آبروی استان حفظ شود.

شجاعی افزود: هر دستگاه مسئول در برگزاری این جشنواره باید پاسخگوی اقدامات خود باشد و باید بداند وظیفه اش را نسبت به شان استان انجام می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.