نویز هدفون‌‍‌های جدید بی‌سیم را با نام Shots X۱ AIR به بازار عرضه کرده است.

"Noise" هدفون‌های بی سیم سبک وزن "Shots X۱ AIR" را معرفی کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نویز هدفون‌های جدید بی سیم با نام Shots X۱ AIR را در بازار هند راه اندازی کرده است، این هدفون‌ها با ۳۵ گرم وزن سبکترین محصول این شرکت شناخته می‌شوند، یکی از ویژگی‌های جذاب این هدفون‌های بی‌سیم این است که با یک بار شارژ آن می‌توان تا حداکثر هفت ساعت از آن استفاده کرد، همچنین به تازگی این برند یک ویژگی تناسب اندام با ردیابی تنظیمات بدن را نیز راه اندازی کرده است.

TheShots X۱ AIR همچنین دارای IPX۶ بوده که به این معنی است که کاربران می‌توانند آن را در جلسات تمرین‌های ورزشی نیز بپوشند، Shots X۱ AIR رمزگذار صوتی AAC ، بلوتوث v۵.۰ و درایور بلندگو تنظیم شده دارد.

همچنین به کنترل کامل لمسی برای موسیقی ، تماس و دستیاران صوتی مجهز شده‌اند و این هدفون بی‌سیم با سیستم عامل‌های Android و iOS سازگاری کامل دارد.

از لحاظ قیمت و در دسترس بودن ، Shots X۱ AIR از ۷ آگوست در Flipkart در دسترس خواهد بود و در دو رنگ  Carbon Black و Graphite Grey راه اندازی شده است.

رنگ  ۲،۰۹۹Carbon Black روپیه قیمت دارد و Graphite Grey با قیمت ۱،۹۹۹ روپیه عرضه می‌شود و مدل مشکی گوشواره‌ای فقط در وب سایت رسمی شرکت فروخته می‌شود.

هنوز این هدفون کاربردی و ارزان قیمت به بازار داخلی راه نیافته است و ما امیدواریم که این هدفون بی سیم اقتصادی هرچه زودتر به بازار داخلی عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.