سامسونگ به غیر از راه اندازی تلفن های هوشمند Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ ، نوت بوک Galaxy Book S را نیز معرفی کرد.

سامسونگ "Galaxy Book S" با اسنپدراگون ۸cx و عمری باتری ۲۳ ساعته معرفی شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ به غیر از راه اندازی تلفن های هوشمند Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ ، نوت بوک Galaxy Book S را نیز معرفی کرد، این دستگاه اولین نوت بوکی است که از چیپست اسنپدراگون ۸cx که در دسامبر سال گذشته به بازار عرضه شد استفاده می کند، با این حال ، برجسته ترین ویژگی دستگاه این است که اتصال Gigabit LTE را به کاربران ارائه می‌دهد.

مشخصات Samsung Galaxy Book S

Galaxy Book S شاسی های مقاوم و آلومینیومی باریکی دارد و وزن آن تنها ۰.۹۶ پوند است، این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش TFT ۱۳.۳ اینچی با حاشیه‌های باریک است، دستگاه وضوح تصویر Full HD ۱۰۸۰p دارد و نسبت ابعاد ۱۶: ۹ را ارائه می‌دهد.

Galaxy Book ۲ از تراشه Snapdragon ۸۵۰ بهره می‌برد، Snapdragon ۸cx SoC جدید که در Galaxy Book S استفاده شده است ۴۰ درصد عملکرد و ۸۰ درصد گرافیک را بهبود می‌دهد، این چیپست از رم ۸ گیگابایتی LPDDR۴X پشتیبانی می‌کند، این نوت بوک همچنین از یک حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد و یک کارت حافظه microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی در آن وجود دارد.

نسخه Windows ۱۰ Home / Pro در Galaxy Book S هم نیز در دسترس است و برای مکالمه ویدیویی، دوربین HD ۷۲۰p را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این دستگاه باتری ۴۲Wh دارد که می‌تواند ۲۳ ساعت با یک بار شارژ دوام آورد.

از دیگر ویژگی های Galaxy Book S می توان به بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG ، سنسور نور برای کیبورد ، سنسور نور سالن و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که می‌توان با استفاده از ویندوز Hello از آنان اسفاده کرد. در بخش اتصالات ، این نوت بوک مجهز به ویژگی‌هایی مانند شکاف نانو سیم کارت برای اتصال LTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، VHT۸۰ MU-MIMO ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS و USB Type-C است.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Book S

در ایالات متحده ، Galaxy Book S از ماه آینده با ۹۹۹ دلار (~Rs. ۷۱,۰۰۰) در دسترس است، این نوت بوک در رنگ‌هایی مانند Goldly Goldly و Mercury Grey در دسترس خواهد بود و در مورد قیمت و در دسترس بودن Galaxy Book S هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.