معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: یکشنبه همزمان با نهم ذی الحجه؛ روز عرفه، مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مراسم قرائت دعای عرفه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد با بیان این مطلب که عرفه روز دعا و نیایش است، عنوان کرد: روز عرفه از اعیاد بزرگ است و حق تعالی بندگانش را به عبادت در این روز فراخوانده و سفره‌های جود و احسان خود را برای آنها گسترده و شیطان در این روز تحقیر و رانده شده و خشمناک است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه دعای عرفه در حرم مطهر رضوی گفت: در این مراسم که با مرکزیت صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی به ایراد سخن می‌پردازد و مرتضی طاهری دعای سراسر معنوی عرفه را قرائت می‌کند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: مراسم قرائت دعای عرفه امام حسین(ع) یکشنبه ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.
شریعتی‌نژاد اظهار کرد: این آیین معنوی به همراه پخش صوت سراسری در تمامی صحن‌های اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی انعکاس خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در این روز به مناسبت شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه در حرم مطهر مراسم روضه‌خوانی دایر است، ابراز کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای زائران و مجاوران به تعداد لازم کتب ادعیه تدارک دیده شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.