ایلام- نورالله دلخواه گفت: کارهای بزرگی در حوزه راهداری و حمل ونقل صورت گرفته که احداث ۵ هزار متر سایه بان در پایانه مرزی مهران در دست اقدام است.

احداث ۵ هزار متر سایه بان در پایانه مرزی مهران در دست اقدام است

به گزارش قدس آنلاین، وی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و به‌ منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل ادراه کل حمل و نقل و راهداری برگزار گردید: اظهار داشت: این اداره کل در سه بخش راهداری ازجمله خط‌کشی، تابلوهای جاده‌ای و مسیرهای مواصلاتی به مردم جامعه خدمات ارائه خدمات می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در سال گذشته  بیش از ۲۴۳ هزار نفر در روز در ایام اربعین حسینی در مرزهای منتهی به مهران تردد داشته‌اند، افزود: در سال گذشته نزدیک به ۳ هزار اتوبوس کار جابجایی زوار را از مرز مهران به سایر نقاط کشور بر عهده داشتند که ۲۵ درصد ناوگان حمل‌ونقل کشور در مهران متمرکزشده بود.

دلخواه با اشاره به اینکه در جریان وقوع سیل در استان نیز فعالیت‌ها و کارهای بزرگی در راستای بازسازی خسارت ناشی از سیل در استان انجام شده است، گفت: در حال حاضر ۳۲۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که نگهداری از این میزان راه، با توجه به امکانات موجود کار بسیار بزرگ و سختی است.

وی با اشاره به نقش حمل و نقل در توسعه و پیشرفت یک کشور، بیان داشت: در بحث کاهش تصادفات جاده ای باید فرهنگ سازی شود و در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ سازی در این حوزه ایفا می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیمی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    احسنت نوراله