خوزستان- روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، از بین ۱۲۳ شرکت زیرمجموعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام دوم در رشته «ارتباط با رسانه‌ها» شد.

روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در کشور دوم شد

به گزارش قدس آنلاین؛  "صدیقه ببران" مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ضمن تقدیر از تلاش‌های "رضا علیجانی" مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، تلاش یک‌ساله روابط عمومی‌های صنعت را در معرض قضاوت برجسته‌ترین استادان این حوزه قرار داده و ضمن فراهم آوردن فرصتی برای ارزشیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، شاخص‌های درخشان منطبق با ماموریت جدید روابط عمومی‌های مجموعه وزارت نیرو در راستای انعکاس مطلوب دستاوردهای صنعت آب و برق و مدیریت مصرف و تقاضای آب و انرژی ترسیم کرد.

وی افزود: تلاش مجدانه و مؤثر و کسب مقام دوم در رشته «ارتباط با رسانه‌ها» را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم .

بر اساس این گزارش، داوران این جشنواره از بین اساتید پیشکسوت و بنام علوم ارتباطات اجتماعی انتخاب شده و رویکرد این انتخاب علاوه بر سوابق آکادمیک و مدارج علمی، مبتنی بر پیشینه عملی در کار روابط عمومی بوده است.

گفتنی است، لوح تقدیر و تندیس نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور از سوی وزیر نیرو به مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اعطا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.