قزوین_ فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از کشف ۹۳ کیلو مواد مخدر تریاک طی یک عملیات مشترک بین پلیس قزوین و "تهران بزرگ" و دستگیری یک نفر خبر داد.

 کامیون حامل مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین در تهران توقیف شد 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۳ کیلو مواد مخدر تریاک طی یک عملیات مشترک بین پلیس قزوین و "تهران بزرگ" و دستگیری یک نفر خبر داد.

مهدی حاجیان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فرد یا افرادی با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی  به استان «تهران» را دارند.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با تلاش عوامل این پلیس طی هماهنگی های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  فرماندهی انتظامی "تهران بزرگ" قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان در تصریح خبر گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر "تهران بزرگ" پس از دریافت اطلاعات و انجام اقدامات فنی و مراقبتی لازم، در محور های مواصلاتی موفق به شناسائی کامیون مورد نظر  شده که طی عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۹۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

 سردار حاجیان در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان تهران معرفی شد. 

* مسافر حامل مواد مخدر شیشه در دام پلیس قزوین 

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این خصوص خبر داد. 

 سرهنگ "بیژن خدائی اظهار داشت: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر عوامل واحد گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین استقرار و کنترل خودرو های عبوری از آزادراه "قزوین - زنجان" یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

 وی ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس ماموران این پلیس به یکی مسافران مشکوک شده که در بازرسی از وسایل همراه فرد مورد نظر با تلاش ماموران مقدار ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و یک تن نیز دستگیر شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.