کرمانشاه - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تخصیص ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض به کشاورزانی که در جریان وقوع سیل فروردین امسال در استان دچار خسارت شده بودند، خبر داد.

کشاورزان سیل‌زده کرمانشاهی تسهیلات بلاعوض دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ نوربخش حاتمی با اشاره به پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران سیل‌زده استان گفت: خسارت وارده به بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی و دامداری استان حدود ۴۸۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مصوبات هیئت دولت برای پرداخت خسارت به این دسته از سیل‌زدگان افزود: به این منظور حدود ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض تعیین‌شده است.

او همچنین از تصویب حدود ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با ضمانت زنجیره‌ای برای جبران بخشی از خسارت مذکور خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه از ارزیابی و رصد بیش از ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان دریافت خسارت سیل تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت حدود هشت میلیارد تومان خسارت در قالب تسهیلات به این افراد پرداخت‌شده است.

حاتمی تصریح کرد: کار تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات بلاعوض تعیین‌شده نیز انجام‌شده است و به‌زودی و با تکمیل سامانه پرداخت، خسارت هر دو بخش تسهیلات و بلاعوض آغاز خواهد شد و سعی می‌کنیم در مدت‌زمان کوتاهی این پرداخت‌ها صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.