فیلم سینمایی «ایده اصلی» با فروش هفتگی ۴۵۶ میلیونی برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد و دیگر فیلم‌های در حال اکران نیز با فروشی متوسط به نمایش خود ادامه می‌دهند.

تازه ترین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران + جدول

به گزارش قدس آنلاین، در هفته‌ای که گذشت فیلم‌های روی پرده نسبت به هفته‌های پیشین با کاهش فروش روبه‌رو بودند، اما فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی که از نخستین هفته اکران صدرنشین بود، در سومین هفته همچنان جای خود را در جدول فروش هفتگی حفظ کرد. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۳۹ سالن و فروش ۴۵۶ میلیون تومانی توانست فروش کلی خود را تا روز گذشته به دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برساند.

با این حال اما نسبت به ماه های گذشته رقابت تنگاتنگی میان فیلم‌های در حال اکران در جریان نیست؛ چرا که فیلم «ایکس لارج» با فروش هفتگی ۳۵۶ میلیون و با در اختیار داشتن ۱۰۴ سالن پس از ۹ هفته اکران در رتبه دوم این جدول قرار گرفت و مجموع فروش کلی این فیلم تا روز گذشته ۵ میلیارد و ۸۳۲ میلیون بوده است.

«قسم» به کارگردانی محسن تنابنده نسبت به هفته قبل کاهش فروش را تجربه کرد اما با فروش ۳۴۶ میلیون تومانی جایگاه خود را به رده سوم ارتقا داد. این فیلم پس از چهار هفته اکران و با در اختیار داشتن ۱۰۶ سالن تا روز گذشته ۱ میلیارد و ۷۵۷ میلیون تومان فروش داشته است.

«تگزاس» در نوزدهمین هفته اکران خود در حالی که به نمایش در سالن‌های بدون سرگروه ادامه می‌‍دهد طی هفته گذشته فروش ۳۳۷ میلیون تومانی را تجربه کرده و ۲۴ میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان آخرین رقم ثبت شده فروش کلی این فیلم است.

اما «شبی که ماه کامل شد» نیز با اکرانی مشابه «تگزاس» خود را در پنجمین رده از جدول فروش هفتگی نگاه داشته است و پس از ۱۲ هفته اکران در ۹۱ سالن ۳۰۲ میلیون تومان به فروش این فیلم اضافه کرده و در مجموع فروش خود را به ۱۸ میلیارد تومان رسانده است و پس از «متری شش و نیم»، «تگزاس۲» و «رحمان ۱۴۰۰» در چهارمین سطر از جدول پرفروش ترین فیلم های سال جاری قرار گرفته است.

«قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی نیز پس از ۵ هفته اکران با ۱۱۷ سالن فروش هفتگی ۲۸۵ میلیون تومان را ثبت کرده و فروش کلی این فیلم تا روز گذشته ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان بوده است.

«جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان که از ۱۶ مردادماه روی پرده رفته است، تا روز گذشته ۲۳۵ میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار بیش از ۱۲۱ میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.

همچنین فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران نیز پس از ۵ هفته نمایش و با در اختیار داشتن ۸۹ سینما، در مجموع بیش از ۸۰۲ میلیون تومان فروش داشته و به تفکیک ۶۳۷ میلیون تومان از آن حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با درون‌مایه‌ای اجتماعی با محدودیت سنی ۱۲+ سال روی پرده سینماها رفته است.

اما هفته گذشته فیلم «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی با محدودیت سنی بالای ۱۵ سال اکران خود را آغاز کرد و با فروش ۲۴۳ میلیون در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و تا روز گذشته ۳۵۴ میلیون تومان را ثبت کرده است.

روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می شود. امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی‌مرام بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل نیز از تولیدات سال ۹۳ است که پس از ۵ سال امکان اکران یافته است. این فیلم طی هفته گذشته ۴۳ میلیون و ۷۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.

آمار فروش فیلمهای سینمایی روی پرده در بازه زمانی مردادماه نشان می‌دهد که در دومین ماه از فصل تابستان، ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وارد چرخه سینمایی کشور شده، این درحالی است که در همین بازه زمانی در سال گذشته مجموع فروش فیلم‌ها در این ماه بیش از ۲۸ میلیارد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.