رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به بارش‌های رگباری در شمال‌غرب خراسان رضوی، گفت: طی چند روز آینده پدیده غالب جَوی در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد و گردوغبار در نیمه جنوبی و نوار شرقی این استان است.

بارش‌های رگباری پراکنده در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، یحیی قائنی‌پور  گفت: از عصر امروز شاهد افزایش ابر در قسمت‌های شمالی و شمال‌غرب خراسان رضوی هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه این افزایش ابر، همراه با بارش‌های رگباری پراکنده در اطراف درگز، قوچان و چناران است، افزود: طی چند روز آینده، پدیده جَوی غالب در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد و گردوغبار در نیمه جنوبی و نوار شرقی این استان است.

وی اظهار کرد: دما طی امروز و فردا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود از روز چهارشنبه روند کاهشی دما را داشته باشیم.

قائنی‌پور با اشاره به افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شهر مشهد، ادامه داد: وزش باد در مشهد در حد نرمال است، امروز حداکثر دما تا حدود ۲۸ و در روز سه‌شنبه ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، حداکثر دمای روز چهارشنبه را ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتیگراد دانست و یادآور شد: پیش‌بینی‌های فصلی ما بیانگر این است پائیز امسال یک افزایش دمای نسبی را تجربه می‌کنیم.

وی بارش‌های نرمال و به‌هنگام را برای پاییز امسال پیش‌بینی کرد و گفت: در بعضی قسمت‌های شمال‌غرب خراسان رضوی، افزایش بارش‌های پائیزی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داریم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.