معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، امسال بیش از چهار هزار راننده خانم به سرویس‌‎دهی دانش‎آموزان دختر خواهند پرداخت.

سرویس‌دهی بیش از ۴ هزار راننده خانم به دانش‌آموزان دختر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در راستای استقبال از مهر، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن مهرماه، اهمیت تعلیم و تربیت و ایجاد محیط مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان، مطابق سال‌های گذشته شهرداری مشهد خدماتی در داخل و خارج مدارس دولتی منتخب ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز ۳۱۱ مدرسه برای خدمات‌رسانی انتخاب شده است، افزود: خدمات ارائه شده به این مدارس شامل رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری، تعمیر و رفع نقص آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، رفع نواقص سیستم روشنایی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت محوطه، توزیع بوته گل فصلی و دائمی و تعویض گل فلاورباکس‌ها  برای مناسب‌سازی فضای این مدارس جهت حضور دانش‌آموزان در اول مهر انجام شده است.

یعقوبی ضمن اشاره به سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در خطوط پررفت و آمد دانش‌آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و از ابتدای مهرماه در کنار سرویس‌دهی خطوط پر رفت‌وآمد دانش‌آموزان و دانشجویان در ایستگاه‌های پرتراکم دانش‌آموزی، سرویس‌دهی ویژه مدارس دخترانه در هنگام تعطیلی مدارس، همچنین افزایش میزان نظارت و حضور مدیران ستادی برای بررسی روند اجرای خدمات نیز انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با عنوان اینکه بیش از چهار هزار راننده خانم به سرویس‌‎دهی دانش‎آموزان دختر خواهند پرداخت، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌‎شود امسال بیش از ۷۵۰۰ خودرو و ون جابه‌جایی حدود ۸۰ هزار دانش‎آموز دختر و پسر را به عهده داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.