رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد به زودی و پس از انتخاب گزینه نهایی از میان گزینه‌های مطرح شده توسط شهردار انتخاب خواهد شد.

از آخرین وضعیت انتخاب معاون فرهنگی تا سرنوشت طرح اطراف حرم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در حاشیه هفتاد و دومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد، اظهار کرد: شورای شهر مسئله لزوم تعیین معاون فرهنگی را به شهردار یادآوری کرده است. ایشان نیز در این خصوص مصمم بوده و در حال انجام بررسی‌های لازم است و امیدواریم به‌زودی شهردار در این زمینه به جمع‌بندی رسیده و فرد مورد نظر را انتخاب کند.

وی ادامه داد: گزینه‌هایی مطرح شده‌اند و شهردار در حال بررسی این گزینه‌ها است.
حیدری درباره آخرین وضعیت طرح به‌سازی اطراف حرم مطهر رضوی، بیان کرد: در طرح اطراف حرم مطهر یک مسئله اساسی مطرح شده که آن موضوع طرح تاش بوده که در گذشته مبنای عمل بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: طرح بعدی که شورای معماری و شهرسازی ابلاغ کرده، اما با توجه به توقف طرح بر مبنای درخواست شهروندان پاسخ آن‌ها داده شده است، به شهرداری ثامن توصیه شده تعهدات جدیدی را بر اساس طرح قبلی ایجاد نکنند.
وی افزود: اکنون سازمان بازآفرینی شهری کشور متعهد شده با گرفتن مشاور طرح تفضیلی جدیدی برای اطراف حرم مطهر رضوی مبتنی بر وضع موجود  طی ۶ ماه آماده کند، زیرا در وضع موجود بخشی از شارستان اجرا، خیابان‌های شعاعی باز شده و تعدادی از ره‌باغ‌ها نیز در حال اجرا هستند.
حیدری گفت: اکنون مشکلی در اجرای طرح‌های اطراف حرم وجود ندارد، طرح‌های گذشته نیز در حال اجرا است و همچنین شهرداری ثامن با قوت کارها را دنبال کرده و پیش می‌برد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین در خصوص اجرای فاز سوم پروژه جلوخان آرامگاه فردوسی، گفت: فاز سوم طرح جلوخوان به دلیل یک‌سری از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص موضوع حمل‌ونقل و عبور و مرور خود عقب افتاد، اما در حال حاضر مشکلات حل شده است و این فاز نیز شروع خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.