در اوایل این ماه شرکت  Realme گوشی Realme X2  را معرفی کرد که تاکنون قدرتمندترین گوشی هوشمند این برند است.

Realme X2Pro احتمالاً  اواخر مهر به بازار عرضه خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اوایل این ماه شرکت  Realme گوشی Realme X2  را معرفی کرد که تاکنون قدرتمندترین گوشی هوشمند این برند است. با این حال ، یک پست جدید Weibo از مدیر ارشد بازاریابی چین Real Qu ، تأیید می کند که این شرکت به زودی نخستین تلفن پرچمدار خود را که توسط پلتفرم موبایل Snapdragon 855+ تولید می شود ، راه اندازی می کند و انتظار می رود این گوشی با عنوان Realme X2Pro معرفی شود.

تصویر نشان داده شده در بالا نشان می دهد که Xu Qi از تلفن هوشمند آینده Realme X2Pro برای تهیه پست در Weibo استفاده کرده است. او فاش کرده است که این تلفن هوشمند با کدگذاری "Super Warrior" نامگذاری شده است. گزارش ها حاکی از آن است که حتی وانگ وی درک که مدیر محصول Realme چین است ، از Realme X2Pro برای ارسال در Weibo استفاده کرده بود. با این حال ، این پست به زودی حذف شد.

Derek همچنین فاش کرده است که X2Pro Realme فقط از اتصال 4G پشتیبانی می کند، وی از هواداران خواسته بود قیمت دستگاه را حدس بزنند. در بخش نظرات همین پست ، Derek ادعا کرده است که قیمت (~Rs 39,700) برای این گوشی منطقی به نظر می رسد، با توجه به اینکه تلفن های Realme در چین همیشه تحت قیمت (~Rs 19,900) بوده اند ، این قیمت گذاری گران به نظر می رسد.

به احتمال زیاد ، این گوشی زیر (~Rs 29,700) قیمت دارد، این قیمت گذاری برای این است که این گوشی با Snapdragon 855+ عرضه شود و با تلفن Redmi K20 Pro Premium در چین که با قیمت (~Rs 31,700) برای بالاترین مدل که دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه است ، رقابت کند. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات Realme X2Pro در دست نیست و یک مشاور معتبر چینی ادعا کرده است که Realme X2Pro تا اواسط ماه اکتبر (اواخر ماه مهر) معرفی خواهد شد.

مشخصات  Realme X2

Realme X2 به صفحه نمایش کامل HD + S-AMOLED با اندازه 6.4 اینچ مجهز شده است. اسنپدراگون 730G و 8 گیگابایت حافظه رم قدرتمند این تلفن هوشمند است ، این گوشی هوشمند دارای حافظه 128 گیگابایتی است و همچنین دارای اسلات کارت حافظه microSD است.

در قسمت عقب Realme X2 از سیستم دوربین چهارگانه بهره گرفته شده است که از لنزهای اولیه 64 مگاپیکسلی ، لنز 8 مگاپیکسلی ultrawide ، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد، برای عکسبرداری سلفی ، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی دارد، این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری VOOC 4.0 30W Flash Charge پشتیبانی می کند.

Realme X2 در ماه دسامبر در هندوستان عرضه می شود، در زمان راه اندازی Realme XT ، مادهاو شت ، مدیرعامل Realme هند ادعا کرده بود که همراه با راه اندازی Realme X2 ، شگفتی هایی وجود خواهد داشت و گمانه زنی ها حاکی از آن است که این شرکت می تواند Realme X2Pro را در کنار هم راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.