برند پوشیدنی هوشمند هندی PLAY ، اولین ساعت هوشمند خود را در این کشور با نام Playfit SW۷۵ معرفی کرد.

هندی‌ها هم ساعت هوشمند ساختند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، برند پوشیدنی هوشمند هندی PLAY ، اولین ساعت هوشمند خود را در این کشور با نام Playfit SW۷۵ معرفی کرد، این دستگاه در فروش بزرگ (۲۹ سپتامبر - ۴ اکتبر) در Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود ودارای برچسب قیمتی ۲،۹۹۹ روپیه است.

در مورد مشخصات فنی ، Playfit SW۷۵ دارای یک شماره گیر ساعت مستطیلی شکل با طراحی پوشش باریک از استیل ضد زنگ است، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی ۱.۳ اینچی است و همچنین تا ۵ متر ضد آب است و امکان استفاده از آن را هنگام شنا به کاربران می‌دهد.

Playfit SW۷۵ مجهز به مانیتور ضربان قلب ، گام شمار و حسگر خواب است. این ساعت هوشمند پشتیبانی از حداکثر ۱۴ حالت ورزشی مختلف ، یادآوری بی تحرکی ، آموزش ذهن آگاهی و یک ویژگی منحصر به فرد مراقبت از زنان را ارائه می دهد. Playfit SW۷۵ از ویژگی های مناسبی مانند هشدار پیام ، اطلاعیه های رسانه های اجتماعی ، کنترل موسیقی و یافتن تلفن من برخوردار است.

Playfit SW۷۵ از یک پردازنده Nordic NRF۵۲۸۴۰ بهره می برد. این دستگاه از یک باتری ۲۱۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود که گفته می‌شود بسته به میزان مصرف تا ۱۵ روز دوام می‌آورد. Playfit SW۷۵ با بلوتوث ۴.۲ ارائه شده است و با دستگاه‌های iOS و Android سازگار است.

Sandeep Banga، مدیر عامل و بنیانگذار این برند، درباره راه اندازی این محصول گفت: "ما از راه اندازی PLAY در بازار بسیار هیجان زده‌ایم، مصرف کنندگان علاقه و تمایل روزافزون دستگاه های صوتی و پوشیدنی هوشمند را نشان می‌دهند که به تراز کردن سبک زندگی آنها به سمت علاقه خود به این فناوری کمک می‌کنند. در PLAY ، ما در حال فشردن مرزهای نوآوری و بهترین تکنولوژی کلاس هستیم تا تجربه ای غنی و سازنده دستگاه را به مشتریان ارائه دهیم."

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.