خادمان یکی از بزرگترین موکب‌های شهرستان‌های خراسان رضوی روز جمعه برای پنجمین سال متوالی، با بدرقه باشکوه عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از فیض آباد عازم کربلای معلی شدند.

خادمان موکب بزرگ مه ولات عازم کربلای معلی شدند

به گزارش قدس آنلاین، مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) مه ولات افزود: با تمهیدات صورت گرفته، موکب مه ولات با توزیع روزانه ۴۰ هزار پرس غذا در سه وعده در شهر کربلای معلی برپا می شود.

محمدرضا فیض افزود: اقلام مصرفی زائران از جمله برنج، گوشت، روغن و نان امروز به مقصد شهر کربلا بارگیری شد و ۹۰ خادم نیز به همراه کاروان به کربلا اعزام شدند.

وی ادامه داد: خادمان موکب مه ولات به مدت ۲۰ روز با توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم از زائران سیدالشهداء در سه نوبت صبحانه، نهار و  شام پذیرایی می کنند که تمام این کمکها توسط خیران و اهالی این شهرستان اهدا شده است.

مسئول موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) مه ولات گفت: در این موکب مراسم فرهنگی، مذهبی شامل قرائت زیارت عاشورا، مراسم عزاداری و مداحی نیز برگزار خواهد شد.

فیض افزود: موکب شهرستان مه ولات در مجتمع یاقوت واقع در خیابان میثم تمار شهر کربلای معلی بالاتر از بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس(ع) بر پا می شود و به زائران حسینی خدمات ارائه می کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.