Detel یک تلویزیون LED با کیفیت HD را در بازار هند معرفی کرده است.

Detel  می‌خواهد بازار تلویزیون را با LED HD جدیدش به هم بزند+عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Detel یک تلویزیون LED با کیفیت HD را در بازار هند معرفی کرده است، تلویزیون 32 اینچی با رزولوشن 720x 1،280 پیکسل ارائه شده است، پنل درجه A تلویزیون دارای نسبت کنتراست 3،00،000: 1 است و این تلویزیون همچنین به بلندگوهای دوگانه با خروجی کلی 20W مجهز است که با فناوری Dolby Digital Sound همراه هستند.

علاوه بر این، تلویزیون جدید 32 اینچی Detel از اتصال چندرسانه‌ای و رایانه‌ای پشتیبانی می‌کند، بازی‌ها از پیش بارگذاری شده و کنترل صوتی قدرتمند نیز به همراه پورت‌های HDMI و USB در این بسته قرار دارند.

یوگش بهاتیا ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Detel گفت: "ما از واکنش‌هایی که با تلویزیون‌های قبلی ما به خصوص 17 اینچ دریافت کرده‌ایم انگیزه زیادی گرفتیم، به منظور برهم زدن دوباره بازار تلویزیون، ما در حال راه اندازی تلویزیون 32 اینچی Detel - ستاره Detel با قیمتی بسیار اقتصادی هستیم. این محصول به منظور پیشبرد ایده ما در مورد "تلویزیون Har Ghar" با هدف ارائه فناوری برای اقشار ضعیف و متوسط راه اندازی شده است."

ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا تغییری در زندگی افراد ایجاد شود. وی افزود: هر محصول از ما فقط یک هدف دارد و آن این است که شکاف‌های موجود در اکوسیستم را پر کرده و بتوانیم خدمتی به مردم کرده باشیم.

قیمت تلویزیون LED 32 اینچ HD

تلویزیون 32 اینچی توسط Detel با قیمت مناسب 6999 روپیه و از طریق وب سایت و برنامه این شرکت در دسترس است. شایان ذکر است که Detel همچنین یک تلویزیون LED 17 اینچی اقتصادی را ارائه می‌دهد که فقط 3699 روپیه قیمت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.