ورود به وبسایت iCloud ممکن است از مرورگر iPhone، iPad یا Mac خیلی ساده تر باشد زیرا اپل با پشتیبانی از ورود به بیومتریک سرویس در iOS 13، iPadOS و macOS Catalina کار می‌کند.

ورود به "iCloud" از طریق اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ورود به وبسایت iCloud ممکن است از مرورگر iPhone، iPad یا Mac خیلی ساده تر باشد زیرا اپل با پشتیبانی از ورود به بیومتریک سرویس در iOS 13، iPadOS و macOS Catalina کار می‌کند.

طبق گفته‌های 9to5Mac، آزمایش کنندگان که در حال حاضر از نسخه‌های بتا سیستم عامل‌های آینده اپل استفاده می‌کنند، اکنون توانایی ورود به iCloud.com را از طریق شناسه Touch ID و شناسه Face، دارند و سطح راحتی بیشتری برای فرآیند ورود به سیستم فراهم خواهد شد.

شرکت Cupertino اعلام کرد: یک پنجره پاپ آپ در beta.icloud.com جدید که کاربران بتا در دستگاه‌های سازگار، توانایی ورود به سیستم را از طریق شناسه Touch ID یا تشخیص چهره بدون نیاز به رمزنگاری‌های دیگر دارند به وجود می‌آید، با توجه به اینکه بیومتریک اپل بسیار قوی تر از رمز عبور دستی تایپ شده است، می‌تواند مفید باشد.

براساس گفته‌های 9to5Mac، روش جدید ورود به سیستم بیومتریک با ورود به سیستم فناوری غول پیکر با ابزار اپل، که در حال حاضر در بتا است و در ماه سپتامبر به طور عمومی راه اندازی شد، مرتبط است. گفته شده است که این ابزار پیشرفته برای کاربران برای ورود به برنامه‌ها و وب سایت‌های خود با استفاده از ID خود "اپل " راه اندازی می‌شود.

اپل در سالهای اخیر همیشه به دنبال اقدامات سختگیرانه برای حفظ حریم خصوصی بوده است و به دنبال رسوایی فیس بوک کمبریج Analtica و هک iCloud خود در سال 2014،  آوردن امنیت بیومتریک به iCloud به نظر می‌رسد ایده خوبی باشد تا اتفاقات گذشته از یادها فراموش شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.