البرز- شهردار نظرآباد گفت: اتصال قطار شهری هشتگرد به نظرآباد در حیطه وظایف شهرداری نیست اما از آنجا که دردسته نیازهای شهر قرار دارد به طور جد پیگیر آن شده ایم و مکاتبات لازم را در این خصوص با مسئولان مربوطه انجام داده ایم.

پیگیر اتصال قطارشهری هشتگرد به نظرآباد هستیم

مجتبی عسگری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در بحث امتداد خط راه آهن از هشتگرد به نظرآباد با مشکل خاصی به لحاظ تملکات اراضی مواجه نیستیم و با پیگیری می توان این اقدام را به سرانجام رساند اما تأکید می کنم که هیچ چیز در این خصوص در دست شهرداری نظرآباد نیست بلکه ما پیگیر این موضوع هستیم.

وی با تاکید براینکه نظرآباد در سال های دور دارای ظرفیت های بسیار خوبی به لحاظ زیرساخت بوده که امروزه مستهلک شده اند گفت: شهر نیاز به یک زیرسازی مجدد دارد.

شهردار نظرآباد تصریح کرد: نظرآباد به لحاظ نیروی انسانی و مستعد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد که می بایست از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود اما این شهر با چالش هایی نیز روبروست که باید هرچه سریع تر ساماندهی شود.

این مسئول شهری با اشاره به اینکه امروز نظرآباد با چالش عدم وجود شبکه تصفیه فاضلاب مواجه است  گفت: وقتی فاضلاب وارد آب زیرزمینی شود دیگر منحصر به نظرآباد نیست بلکه تمام استان را درگیر می کند از همین رو به طور جد به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم و مقرر شده تا یک شرکت خصوصی در کمترین زمان ممکن این شبکه را راه اندازی کند.

عسگری در پایان گفت: در خصوص پسماند زباله نیز یکی دیگر از شرکت های خصوصی متعهد شده در مدت ۶ ماه مرکز بازیافت زباله در شهرستان ایجاد کند که با انجام این کار در هزینه های انتقال زباله صرفه جویی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.