قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تفکر و رفتار بسیجی را پایه و اساس خدمت در آستان قدس رضوی عنوان کرد.

تفکر بسیجی پایه و اساس خدمت در آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهروردی در گردهمایی اقشار مختلف بسیجیان آستان قدس رضوی که صبح امروز در مرکز نمایشگاه‌های و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، این همایش را نمادی از خدمت بسیجی وار کارکنان آستان قدس رضوی در دستگاه امام رضا(ع) دانست و گفت: آنچه که در فضای آستان قدس رضوی جریان دارد منطق و فضای بسیجی است و آنچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد پیام و ارزش های متناسب با این نام و مکان مقدس است.

وی ضمن تاکید بر تاسی از رفتار و مرام بسیجیان صدر انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف نظام، تصریح کرد: تاسی به رفتار شهدای انقلاب اسلامی باعث ارتقای سطح بینش کارکنان در فضای خدمتی آستان قدس رضوی خواهد بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: باید بسیجی¬وار متعهد شویم که زندگی ما حرکتی در مسیر تحقق ارزش-های بسیجی و انقلابی باشد تا در اجر و پاداش شهدای بزرگ این مسیر سهیم باشیم.

خاکسار قهرودی همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای واقعه اخیر گفت: جامعه ایران برخوردار از رهبری حکیم و فرزانه و ملتی بصیر و آگاه است که با پیروی از فرمان ولایت فقیه کشتی انقلاب اسلامی را در تلاطمی که دشمن ایجاد می¬کند، به مقصد می رسانند.

وی ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره)، بر تداوم این خط فکری و پیروی از روحیه پرورش یافته از این تفکر در کار و زندگی فردی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.