توزیع گوشت قرمز طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب از طریق ۲۱ واحد صنفی منتخب اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی در مشهد آغاز شد.

توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب در خراسان رضوی آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براین اساس هر کیلو گرم ران و دست بره نرینه به قیمت ۷۱ هزار تومان، ران و دست گوساله جوان درجه یک ۶۰ هزار تومان، گوشت چرخ‌ کرده گوساله ۴۰ هزار تومان و گوشت آبگوشتی شامل دنده بدون چربی ۴۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

علی رسولیان افزود: امکان افزایش تعداد مراکز توزیع گوشت طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب در مشهد تا ۵۰ واحد صنفی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته خود از یک واحد پرورش گاو گوشتی در چناران ادامه داد: این واحد یکهزار و ۵۰۰ گاو از نژاد عالی در اختیار دارد که با عرضه گوشت مرغوب و شیر برخوردار از پنج درصد چربی و پروتئین بسیار نقش مهمی در توسعه پرورش دام و محصولات لبنی استان ایفا می‌کند.

وی گفت: این واحد گاوداری در طرح توسعه خود اقدام به پرورش یکهزار راس گاو دیگر خواهد کرد که در این راستا برای ۵۰ نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

رسولیان همچنین از راه‌اندازی شهرک صنفی جعبه‌سازان در مشهد به عنوان یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری مهم خبر داد و افزود: طی هماهنگی با اتحادیه تعاونی جعبه‌سازان استان، شهرک صنفی یاد شده در زمینی به وسعت ۲۱ هکتار با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یکهزار و ۲۰۰ نفر ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون شهرک‌های صنفی متعدد در استان ساخته شده یا در حال ساخت است که از جمله آنها می‌توان به شهرک‌های صنفی آجیل و خشکبار، ریخته گری، سوغات و پوشاک اشاره کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.