سرمربی تیم شهر خودرو خراسان گفت: بازی سختی پیش رو داریم، ما برای گرفتن سه امتیاز و برد به میدان می‌رویم و بیشتر از هر زمانی به حمایت هواداران نیاز داریم.

برای گرفتن ۳ امتیاز به میدان می‌رویم/ سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در هتل آبان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بازی مقابل سپاهان اهمیت بالایی دارد و باید پیروز شویم تا جایگاه‌مان را در بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان بیان کرد: بعد از دوهفته شکست، روزهای سختی پشت سر می‌گذاریم برای هر تیمی ممکن است این اتفاقات رخ دهد مهم این است ما تمرکز لازم را داشته باشیم، امیدوارم از این مقطع به خوبی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه کمی مشکلات فنی و غیر فنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساس و تیم سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است.

گل محمدی با تاکید بر اینکه سپاهان مربی متبحری دارد، افزود: بازی سختی پیش رو داریم، ما برای گرفتن سه امتیاز و برد به میدان می‌رویم و بیشتر از هر زمانی به حمایت هواداران نیاز داریم هرچند زمان بازی خوب نیست ولی امیدوارم استادیوم را پر ببینیم.

سرمربی تیم شهر خودرو خراسان تاکید کرد: از سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی انتقاد داریم، لغو بازی‌ها روی تیم تاثیرات منفی دارد و از شرایط مسابقه دور می‌شود ولی در هر صورت امیدوارم فردا با عملکرد خوب مان پیروز شویم.

وی از غیبت محمد آقاجانپور، مهربان و سینا زامهران در بازی فردا مقابل سپاهان خبر داد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم می‌خواهد موفق شود باید تمام مسؤولان و باشگاه همدل باشند و برای هواداران برنامه مشخص داشته باشند، تماشاگران نباید به هر دلیلی از رفتن به استادیوم محروم باشد.

سرمربی شهرخودرو خراسان ادامه داد: اگر به جای مسؤولان بودم به هواداران پول هم می‌دادم که در استادیوم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دوست ندارم راجع به مشکلات حرف بزنم، گفت: دید مثبتی دارم اتفاقات ریز و درشتی در کنار تیم می‌افتد، راجع به کسانی که دید منفی به تیم دارند حرف نمی‌زنم چرا که کارهای مهمتری داریم.

گل محمدی افزود: هر بازیکنی می‌تواند مقطعی شرایط خوبی نداشته باشد، به توانایی همه بازیکنانی که در اختیار داریم اعتقاد کامل داریم و امیدوارم برای فردا که بازی مهمی است تلاش بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان تاکید کرد: نظرمان نسبت به «چوچو» مثبت است، روی این بازیکن حساب کردیم.

وی با بیان اینکه مشهد یکی از بهترین‌ شهرهای آسیاست و این باید به دنیا نشان داده ‌شود، تاکید کرد: باید روی این موضوع کار شود، تا به بهترین نتیجه برسیم.

گل محمدی همچنین درباره صحبت‌های خداداد عزیزی درباره شهرخودرو گفت: از این صحبت‌ها بی‌اطلاع هستم. تا صحبت‌های خداداد عزیزی را نخوانم، نمی‌توانم نظر بدهم دوست ندارم راجع به مشکلات حرف بزنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.