البرز- نمایش «با من حرف بزن» به کارگردانی سینا شفیعی از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز در جشنواره مهر کاشان به عنوان نمایش برگزیده انتخاب شد.

«با من حرف بزن» از البرز نمایش برگزیده جشنواره مهر شد

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرزدر گفتگو با قدس آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با برگزاری آئین اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان و اعلام نمایش‌های برتر، نمایش «با من حرف بزن» به کارگردانی سینا شفیعی تنها نماینده استان البرز در چهار بخش اصلی متن، کارگردانی، طراحی صحنه و بازیگری رتبه‌های برتر را کسب کرد و به تأیید ستاد جشنواره مجوز اجرای عموم را در تهران گرفت.

ایمان رادی‌زاده افزود:موضوع نمایش «با من حرف بزن» درباره قصه نوجوانی است که پس از فریب در دنیای مجازی دوباره به آغوش خانواده باز می‌گردد. این نمایش به مسائل روز و مبتلابه نوجوانان در جامعه امروز می‌پردازد و با نگاهی باز و روان شناختی برخی ناهنجاری‌ها و اشتباهات نوجوانان را به خاطر عدم آگاهی بازگو و آسیب شناسی می‌کند.

وی ادامه داد: نمایش «با من حرف بزن» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز در سال جاری است ورضا بابایی، نیما نوروزی، امیر موسی‌پور و عبدالرضا یعقوبی به عنوان «بازیگر»، احمد کتابی و نوشین شکری «طراحان صحنه»، ‌ میثم شفیعی «آهنگساز» و محسن راستی‌پور «طراح پوستر» از عوامل این نمایش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.