امیدهای ایران در آستانه حذف از رقابت‌های انتخابی المپیک قرار دارند. حتی اگر کره و ازبک دربازی چهارشنبه با هم مساوی کنند هم تیم امید ایران با هرنتیجه‌ای حذف است. تنها راه صعود به مرحله بعد پیروزی کره‌ای‌ها مقابل ازبک‌ها و برتری تیم ملی ایران مقابل چین است. در این حالت به مرحله بعد می‌رویم که بازیکنان تیم امید عمیقاً به وقوع آن امیدوارند. امید نورافکن، کاپیتان تیم امید یکی از همین امیدوارهاست.

نورافکن: برای صعود ناامید نیستیم

قدس آنلاین:  امیدهای ایران در آستانه حذف از رقابت‌های انتخابی المپیک قرار دارند. حتی اگر کره و ازبک دربازی چهارشنبه با هم مساوی کنند هم تیم امید ایران با هرنتیجه‌ای حذف است. تنها راه صعود به مرحله بعد پیروزی کره‌ای‌ها مقابل ازبک‌ها و برتری تیم ملی ایران مقابل چین است. در این حالت به مرحله بعد می‌رویم که بازیکنان تیم امید عمیقاً به وقوع آن امیدوارند. امید نورافکن، کاپیتان تیم امید یکی از همین امیدوارهاست.

*در بازی با کره جنوبی غافلگیر شدید؟

بازی با کره جنوبی را بسیار بد شروع کردیم وتا آمدیم به خودمان بجنبیم دو گل دریافت کردیم. گل‌هایی که شبیه هم بود.

متأسفانه خیلی زود دروازه ما باز شد. شاید اسیر کم تجربگی‌ها شده باشیم. به هرحال همه بازیکنان ما از لحاظ تجربی در یک سطح قرار ندارند. دیدید که وقتی آن گل‌ها را خوردیم توانستیم خودمان را جمع کنیم. گلی که شکاری زد این موضوع را ثابت می‌کرد که می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. احساس غافلگیری به ما دست داد...

*حالا شانس کمی برای صعود دارید؟

کره جنوبی صعود کرده و باید امیدوار باشیم آن‌ها دربازی با کره جنوبی شکست بخورند تا راه صعود برای ما هموار شود. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. شاید ما درنهایت به عنوان تیم دوم صعود کردیم.

*فکر می‌کنید بتوانید چین را ببرید؟

ما باید مقابل همین ازبکستان هم پیروز می‌شدیم. اگر کره جنوبی مثل بازی با ما مقابل ازبک‌ها بازی کند بی‌گمان برنده است و ما هم چین را می‌بریم و با چهار امتیاز صعود می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات دیگری رخ ندهد و اوضاع همین طوری پیش برود که ما انتظار داریم. اما درباره چین باید بگویم که من بازی آن‌ها را دیدم. چینی‌ها هم به ازبک باختند وهم کره جنوبی. تیمی نیستند که بتوانند برای ما چالش درست کنند. سعی می‌کنیم درآن بازی پیروز شویم. حالا هر نتیجه‌ای در بازی کره و ازبکستان به دست بیاید دیگر در دست ما نیست.

*یکی از مواردی که پس از بازی با کره جنوبی به آن اشاره می‌شد پست بازی‌ات بود. خیلی‌ها بر این باور بودند که اگر در خط میانی بازی کنی تیم امید نفع بیشتری می‌برد.

من قبلاً بازی در پست دفاع را هم تجربه کرده بودم. اگر یادتان باشد زمانی که درتیم جوانان ایران وجوانان استقلال بودم در همین پست بازی می‌کردم. زمانی هم در پست دفاع چپ بودم. اما پست آرمانی من هافبک است که در این تورنمنت آقای استیلی تصمیم گرفت من را در پست دفاع بازی دهد. من هم درهمین نقطه بازی کردم. به هرحال تصمیمی که کادرفنی می‌گیرد اهمیت دارد و من هم سرباز تیم امید هستم که تابعیت می‌کنم.

*برای بازی بعد چه نقشه‌ای دارید؟

همان‌طور که گفتم تمام هدف ما کسب پیروزی است. باید ببریم تا دستمان از پیروزی خالی نباشد. ما می‌بریم و امیدوار می‌مانیم که کره بتواند ازبک را ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.