مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حق بیمه نیروهای حق التدریس پس از پرداخت حقوق آنها، به تامین اجتماعی پرداخت می شود از این رو هرگونه تاخیر در پرداخت حقوق حق التدریس ها موجب عقب افتادگی سابقه بیمه ای آنها خواهد شد.

 حق بیمه حق التدریسی ها همزمان با پرداخت حقوق ارسال می شود/عقب افتادگی حقوق حق التدریس ها موجب تاخیر در سوابق بیمه آنهاخواهد شد

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: حق بیمه نیروهای حق التدریس پس از پرداخت حقوق آنها، به تامین اجتماعی پرداخت می شود تا سابقه بیمه ای برای آنها ثبت شود.

وی تصریح کرد: از این رو زمانی که حقوق آنها با تاخیر پرداخت می شود بیمه تامین اجتماعی آنها نیز با تاخیر ارسال خواهد شد و مراجعه افراد مشکلی را برطرف نخواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر سعی بر این است تا حقوق حق التدریس های آزاد ، ماه به ماه و  به روز پرداخت  شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما پرداخت حق التدریس شاغلین 9ماه است تاخیر دارد و از فروردین ماه پرداخت نشده است .

خدابنده افزود: از طرفی حق التدریس ها بسته به تعداد ساعتی که کلاس درس دارند برای آنها سابقه بیمه ارسال می شود از این رو ممکن است ماهانه به طور کامل سابقه بیمه از طرف آموزش و پرورش برای آنها ارسال نشود و کسرو کمبودهایی در این باره وجود داشته باشد اما افرادی که به صورت حق التدریس تمام وقت با مدارس همکاری دارند بیمه انها نیز به صورت کامل ارسال می شود .

وی تصریح کرد: اما اگر بنا به هر دلیلی نیروهای حق التدریسی در زمینه بیمه تامین اجتماعی و حق بیمه ای که برای آنها ارسال می شود با مشکلات و مسائلی مواجه هستند به امور اداری مناطق مراجعه کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.