تجمع علمای مسلمان لبنان ضمن دعوت مردم به جدا کردن صف خود از آشوبگران، از نخست‌وزیر مکلف خواست، هر چه زودتر لیستی را که برای تشکیل دولت تهیه کرده، تحویل رئیس‌جمهور دهد.

درخواست از نخست‌وزیر مکلف لبنان برای اتخاذ تصمیم نهایی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تجمع علمای مسلمان لبنان از «حسان دیاب» نخست‌وزیر مکلف این کشور خواست تصمیم نهایی را بگیرد و ساختار نهایی خود درباره تشکیل دولت را به «میشل عون» رئیس‌جمهور تحویل دهد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در ادامه این بیانیه آمده، «اگر اعتراضی به این ساختار باشد باید به سبب منافع کشور از آن گذشت، زیرا کشور در این مرحله هدف قرار گرفته است».

تجمع علمای لبنان سپس از مردم خواست صف خود را از «آشوبگران» در تظاهرات جدا کنند تا وجهه تحرکات مسالمت‌آمیزشان تخریب نشود.

در ادامه این بیانیه امضای توافقنامه خرید گاز طبیعی میان مصر و اردن با رژیم صهیونیستی محکوم و اعلام شد: این تنها عادی سازی روابط نیست بلکه حمایت مالی از رژیم صهیونیستی است تا اسلحه بخرد و مردم ما در فلسطین اشغالی را بکشد.

نخست‌وزیر مکلف لبنان که همواره بر تشکیل دولتی با ۱۸ وزیر تأکید داشته، دیروز پس از دیدار با برخی مقامات این کشور اعلام کرد، اگر طرح دولتی متشکل از ۲۰ وزیر راه‌حلی برای بحران فعلی باشد آن را خواهد پذیرفت (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.