سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد گفت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود.

هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایثار، احسان سیاری به مناسبت دهه فجر با خانواده شهیدان والامقام قاسم کاظم نژاد، محمد آسوده جانبازان سرافراز علیرضا محمد پور و احمد صداقتی دیدار کرد و گفت: شما والدین شهدا اصوه های صبر و مقاومت هستید و تبریک به شما که چنین فرزندانی را پرورش داده اید که باعث افتخار جامعه و جهانیان شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد افزود: امروز دشمن قصد دارد مردم را نا امید و از نظام جدا کند، آنچه می تواند توطئه های شوم را خنثی کند، زنده نگه داشتن حماسه های شهدا و آشنا کردن نسل امروز ما با چگونه زندگی کردن شهدای والامقام است.

در این مراسم حجت الاسلام علی محمد ناهیدی امام جمعه، مجتبی قاسم پور فرماندار،   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، احمد صداقتی جانباز و معتمد معین حضور داشتند.

شهیدان والامقام محمد آسوده و قاسم کاظم نژاد خلیل آباد به ترتیب در نهم مرداد ۱۳۵۰ و یکم آذر ۱۳۴۷ چشم به جهان گشودند و در ۳۰ آبان ۱۳۶۶ و  ۱۷ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات نصر ۸ در ماووت عراق و درعملیات والفجر ۸ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای خلیل آباد در جوار یاران شهیدشان آرام گرفته است.

شهرستان خلیل آباد در ۲۶۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد و ۲۸۷ شهید -۴۵۰ جانباز و ۱۰ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.