نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور در پای صندوق های رای گفت:مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می کنند.

امام جمعه مشهد رای خود را به صندوق  انداخت

به گزارش قدس آنلاین،آیت الله سید احمد اعلم الهدی که پیش از ظهر امروز جهت دادن رای خود در مسجد بناهامشهد حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا آنجایی که برای ما ملموس است با شور و هیجان عمومی مردم همراه است.

وی ادامه داد: مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مردمی که متدین هستند و خود را ملتزم به شرع مقدس می دانند به انتخابات از نگاه وظیفه شرعی و دینی نگاه می‌کنند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: کسانی هم که التزام دینی ندارند ولی یک ایرانی غیرتمند هستند باید بدانند که شرکت در انتخابات و مشارکت سیاسی برای آنها یک حقی است که اگر از آن استفاده نکنند دیگران از آن استفاده و برای آنها سرنوشت شان را تعیین می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم به کاندیداهای حاذق، شجاع، انقلابی و کارآمد رای بدهند و در خبرگان رهبری هم به یک فقیه و مجتهد عادل که در سرنوشت رهبری نظام تاثیرگذار است رای بدهند و مشکلات این کشور به خصوص مشکلات معیشتی بر روی کار آمدن یک مجلس کارآمد مومن و انقلابی حل شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.