شهرکرد- مدیر کل حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش‎ثبت نام حج تمتع از روزهای نخست اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد.

پیش‌ثبت‌نام حج تمتع در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش قدس‌آنلاین؛ مدیر کل حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو‎ با خبرنگار قدس‎آنلاین با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال۱۳۹۹ فراهم شده و  سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه ریزی لازم را در دستور کار دارد، اظهار کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده اند ضروری است با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

وی  با بیان اینکه، زمانبندی و نحوه مراجعه اولویت‌های فوق در قالب اولویت‌های اصلی و ذخیره اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

یوسف آقابزرگی، تصریح کرد: بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان‌ها  توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت‌های ذخیره که همان اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال۱۳۸۶ به بعد می‌‏باشد را به‌ صورت روز شمار فراخوان خواهد کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر برگزاری هرچه با شکوه‎تر این مراسم معنوی عنوان داشت: در سال گذشته ۳۱۵ نفر به مراسم حج تمتع اعزام شدند که از این میان ۱۱۷ نفر مرد و ۱۹۸ نفر زن بوده‎اند.

به گزارش قدس‎آنلاین؛ اعزام حجاج از اواسط ماه ذی قعده انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.