دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: ساعت کاری تمام بانک‌های خراسان رضوی از امروز دهم اسفند تا آخر هفته جاری ، پانزدهم اسفندماه برای پرسنل از ساعت ۸ تا ۱۳ و برای مشتریان از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است .

 تغییر ساعت کاری تمام بانک های خراسان رضوی /مردم از مراجعات غیر ضروری خودداری کنند

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه که بنا به اخبار اعلام شده در این هفته به اوج خود خواهد رسید و بنا  بر اعلام شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و ابلاغیه ای که امروز به همه بانک های دولتی و خصوصی خراسان رضوی صورت گرفت،  ساعت کاری تمام بانک‌ها از امروز دهم اسفند تا آخر هفته جاری ، پانزدهم اسفندماه  برای پرسنل از ساعت ۸ تا ۱۳ و برای مشتریان از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: تقاضای مااز مردم این است که به جهت حفظ سلامتی خود ، خانواده هایشان  و همچنین پرسنل بانک  فعالیت های بانکی را تا حد ممکن از طریق بانکداری الکترونیک که بستر آن در استان به طور کامل مهیا و اماده است و بانک ها پشتیبانی کامل را در این باره دارا می باشند انجام دهند و به جز موارد ضروری از مراجعه به شعب بانک  خود داری کنند.

مونسان تاکید کرد: مردم در انتقال فیزیکی وجوه نیز دقت لازم را داشته باشند زیرا اسکناس از بیشترین احتمال برای انتقال ویروس کرونا برخوردار است.

وی با بیان اینکه همچنین کلیه باجه های عصر نیز تا پایان هفته در استان تعطیل خواهند بود، افزود: با همکاری مردم ، احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه کاهش پیدا خواهد کرد و این موضوع به مجموعه بانکداری استان کمک خواهد کرد که در روزهای پایانی سال و منتهی به سال جدید که تقاضای فعالیت های بانکی افزایش پیدا می کند خدمات مطلوب و مناسبی به مردم ارائه کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.