معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی نجاتگران و آتش‌نشانان ۲ ایستگاه به مصدومان سانحه رانندگی در جاده آرامگاه فردوسی در حومه شهر مشهد خبر داد.

تصادف نیسان وانت با پراید ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمدجواد سبحانی گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف بین یک دستگاه نیسان وانت و سواری پراید و محبوس شدن افراد در داخل یکی از خودروها، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۰ و ۳۶ را به‌محل حادثه در جاده گوارشک اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد این سانحه رانندگی منجر به مجروح شدن یک زن و ۵ مرد از سرنشینان هر وسیله نقلیه شده که یکی از سرنشینان در داخل خودرو پراید محبوس و مجروح شده که نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از قیچی و جک های هیدرولیک ضمن برش قطعاتی از بدنه خودرو، فرد محبوس شده را رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ علت وقوع این تصادف توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است و ۶ مصدوم این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

این گزارش می‌افزاید؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.