رییس شورای اسلامی شهر مشهد بر لزوم رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی یکایک شهروندان تاکید و بیان کرد: کرونا به‌در حیاتی‌تر از سیزده به‌در است.

"کرونا به‌در" حیاتی‌تر از سیزده‌ به‌در است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در قالب پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: از بامداد تا شامگاه سیزدهمین روز ۱۳ فروردین ماه به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خروج خودروها از منزل در مشهد ممنوع است.

وی خطاب به همه شهروندان:  شکیبایی کنیم، کرونا به‌در مهمتر و حیاتی‌تر از سیزده به‌در است.

رییس شورای شهر مشهد تاکید کرد: در خانه بمانیم!

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز پیش از این اعلام کرده است: حرکت خودروها از پنج بامداد تا ساعت ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه جاری از مقابل خانه برای شهروندان در سراسر این استان ممنوع است.

بر این اساس، نه تنها خودروهای شهروندان متخلف از این ابلاغ قانونی به مدت یک ماه توقیف می‌شوند بلکه رانندگان آنها نیز محکوم به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی هستند.

استاندار خراسان رضوی نیز دیروز اعلام کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون ۲ هزار دستگاه انواع خودرو از مبادی ورودی‌ مسیرهای جاده‌ای این استان به مبدا حرکتشان بازگردانده شده‌اند.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: در چارچوب اجرای این طرح قانونی، اقدامات بازدارنده در ۱۳۲ نقطه استان خراسان رضوی توسط هزار و ۹۸۰ مامور نفر در سه نوبت کاری در حال اعمال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.