خراسان شمالی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون ۳۰۲ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

تعداد بهبود یافتگان کرونا در خراسان شمالی از ۳۰۰ نفر عبور کرد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید احمد هاشمی با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) افزود: آزمایش ۶۶۹ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۳۶ بیمار مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند.
وی با اشاره به غربالگری ۸۱۸ هزار و ۹۶۲ نفر گفت: غربالگری بیش از ۹۳ درصد جمعیت استان اقدامی ارزشمند بوده و به معنای ممانعت از مراجعه بدون ضرورت این افراد به مراکز درمانی است.
دکتر هاشمی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر ۲۰ فروردین، ۴۸۶ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها نیز به ۵۱ نفر افزایش یافت.
وی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد ۲۳۳ نفر، شیروان ۵۰ نفر، فاروج ۲۷ نفر، مانه و سملقان ۳۱ نفر، جاجرم ۲۲ نفر، گرمه ۲۱ نفر، راز و جرگلان ۱۰ نفر و اسفراین ۹۲ نفر بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده اند.️

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.