رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز از قربانی ۶ رأس گوسفند در پویش نذر سلامت، تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ سبد معیشتی مواد غذایی و اقلام بهداشتی برای نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا و کارگران فصلی در این شهرستان خبر داد.

قربانی ۶ رأس گوسفند در پویش نذر سلامت در طرقبه شاندیز

به گزارش قدس آنلاین، محمد قلیچی، با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر سلامت با هدف کمک به نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و کارگران فصلی که در ایام شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌اند، اظهار کرد: در این پویش از اسفند ماه ۹۸ تاکنون، ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا از محل کمک‌های خیرین نیک‌اندیش این شهرستان و سایر استان‌های کشور، مراکز نیکوکاری، بسیج، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای طرقبه شاندیز جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز افزود: در ایام باسعادت نیمه شعبان و میلاد فرخنده امام زمان(عج)، پویش نذر سلامت در شبکه‌های مجازی به‌خوبی تبلیغ شد، با کمک‌های جمع‌آوری شده، ۶ رأس گوسفند خریداری، با حضور مسؤولان این شهرستان با نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع ویروس کرونا،   قربانی و بین نیازمندان طرقبه شاندیز توزیع می‌شود.

وی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ سبد معیشتی مواد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و گوسفندی، حبوبات، ماکارونی، رب و سایر اقلام خوراکی همراه با ۴۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح، دستکش، ماسک، دستمال کاغذی و مواد شوینده در کنار بسته‌های گوشت قربانی بین نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و کارگران فصلی که در ایام شیوع ویروس کرونا بیکار شده‌اند، توزیع می‌شود.

قلیچی افزود: حامیان طرح اکرام، ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز نیز در پویش نذر سلامت مشارکت داشته‌اند که کمک‌های آن‌ها مستقیما به‌حساب خانواده‌های زیرپوشش این کمیته واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مراکز نیکوکاری، خیرین، بسیج و شوراهای شهر و روستاهای طرقبه شاندیز در پویش نذر سلامت، اظهار کرد: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه، فعالیت پویش نذر سلامت ادامه دارد، امیدواریم با ادامه کمک‌های خیرین بتوانیم کمک‌های خوبی به نیازمندان این شهرستان در این ایام داشته باشیم.

اولین گام در «رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه»   توسط بسیج طرقبه انجام شد

فرمانده بسیج برادران طرقبه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز نیمه شعبان، اولین گام در «رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه» توسط بسیج طرقبه و یکی از گروه‌های صنعتی با توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

محمدعلی عراقی افزود: به‌همت این گروه صنعتی، خیرین نیک‌اندیش خانواده حبیب قهرمان با همکاری بسیج طرقبه، این بسته‌های حمایتی موادغذایی به ارزش ۲۵ میلیون تومان، تهیه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا، در طرقبه و روستاهای این شهرستان از جمله طرقدر، مایانات، ازغد، دهبار، تجر، سربرج، مجد، نقندر، کنگ، جاغرق، حصار و گلستان توزیع شد.

طرح «هر محله یک قربانی» در محله حصار طرقبه اجرا می‌شود

با همکاری گروه جهادی پایگاه بسیج شهید مطهری و نیروهای مردمی مجمع فرهنگی محله حصار طرقبه، طرح  «هر محله؛ یک قربانی» برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در این محله اجرا می‌شود.

با همکاری این گروه جهادی از  محل جمع‌آوری کمک‌های خیرین، گوسفندی خریداری و ذبح شد و ۱۵۰ بسته گوشت قربانی برای توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس کرونا در این محله بسته‌بندی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.