رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در راستای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اعلام کرد.

بامداد جمعه آخرین مهلت ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر احمد جنیدی، ضمن اعلام این مطلب افزود: مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی می بایست در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینماها - جشنواره‌ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی می باشند که ضمن ثبت نام در سامانه منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهد بود. 

جنیدی افزود: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد. 

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، وی در پایان اظهار داشت: توصیه می گردد همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و غیره و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه ها مطب ها، ازمایشگاه ها ، مراکز فیزیوترابی ، پیشخوانها ، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاهها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می گردد ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.