همدان - رئیس شورای شهر همدان گفت: معضل ترافیکی بلوار شهید «فهمیده» همدان به زودی حل می‌شود.

گره ترافیکی بلوار شهید «فهمیده» همدان به زودی باز می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان ، کامران گردان  در بازدید از پروژه بلوار شهید فهمیده اظهارکرد : بلوار شهید فهمیده همدان با قرار گرفتن در مسیر اماکن توریستی تفریحی از اهمیت بسیار زیادی به لحاظ موضوعات ترافیکی برخوردار است و به همین دلیل کاهش بار ترافیکی و آسان سازی فرایند عبور و مرور برای شهروندان از الویت‌های مهم به شمار می‌آید.

گردان  با بیان اینکه بلوار شهید فهمیده در شهر همدان به عنوان معبری توریستی ترافیکی شناخته می‌شود بیان کرد: در فصل تابستان و با مراجعه گردشگران شاهد ترافیک زیادی در این معبر بودیم، حال با توجه به تملک ساختمان ۳۵۰ میلیارد ریالی که در سال جاری به اتمام رسید به زودی شاهد تعریض این معبر خواهیم بود.

وی گفت: با تعریضی که در این معبر صورت پذیرفت مانعی برای حرکت خودروها در کندرو وجود نداشته و معضل ترافیکی بلوار شهید فهمیده حل می‌شود. همچنین با زیباسازی هرچه بیشتر این معبر می‌توان فضایی گردشگر پذیر ایجاد کرد.

مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با بیان اینکه هدف از تملک، تخریب و تعریض معبر بلوار شهید فهمیده، تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان و گردشگران و دسترسی آسوده‌تر به مناطق گردشگری شهر همدان است، گفت: عرض ساختمان تملک شده ۱۲ متر و طول آن نیز ۶۰ متر است.

دهبانی صابرکرد: عملیات تخریب این ساختمان در اجرای امور معبر گشایی و طرح تفصیلی شهر با توافق ۲۴واحد مسکونی و ۸ واحد تجاری با هزینه ای ۳۵۰ میلیارد ریالی صورت پذیرفته است. انشالله با تحویل این پروژه تا دو ماه آینده به شهروندان عزیز همدانی شاهد از بین رفتن ترافیک و عبور و مرور روان در این بلوار باشیم.

وی گفت: با افزایش تعداد ماشین آلات سعی شده عملیات تخریب هرچه سریع‌تر به پایان برسد و به محض تخریب ساختمان عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی این معبر نیز صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.