۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد مطلب: ۷۰۰۷۹۲
رییس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه گفت: در راستای اقدامهای پیشگیرانه و کنترل بیماری کرونا، دو قلیان سرا و چهار قهوه سرا در این شهرستان مهر و موم شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما