برنامه نویسان موبایلی در آستانه ماه مبارک رمضان و پس از سه سال تلاش مستمر، برنامه ای به نام "قرآن ما" را برای تلفن های هوشمند "اندروید" و "IOS" طراحی کردند.

نرم افزار موبایلی "قرآن ما"؛ برنامه ای با ۳۵ ترجمه و تلاوت ۲۵۰ قاری معروف+لینک دانلود

قدس آنلاین: پس از سه سال تلاش مستمر، برنامه نویسان موبایلی نرم افزاری  تحت عنوان "قرآننا" (قرآن ما) را برای گوشی های هوشمند اندروید و " IOS" در آستانه ماه مبارک رمضان طراحی و معرفی کردند.

در این برنامه قرآنی تمام ویژگی های یک برنامه موبایلی خوب اعم از تنظیم رنگ های مختلف، نسخه های مختلف آیات، اشتراک گذاری، صوت و... در نظر گرفته شده است.

همچنین در این نرم افزار ۳۵ ترجمه از قرآن به زبان های مختلف، تلاوت بیش از ۲۵۰ قاری از سراسر جهان و تجزیه و تحلیل اعراب کلمات ارائه شده است.

علاوه براین، حدود ۲۴ داستان قرآنی با نقاشی های متنوع و صدا و نیز سوالهایی برای افزایش اطلاعات کودکان در پایان هر داستان در این برنامه طراحی شده است.

همچنین بیش از ۵۰ ذکر صحیح از اذکار قرآنی و سنت نبوی با امکان استفاده صوتی و تکرار آن و نیز کاربرد قرآنی در تهجد شبانه در این نرم افزار وجود دارد که می توان به راحتی صفحات را ورق زده، آن را متوقف و سرعت حرکت و اندازه خط آن را تنظیم کرد.

در بخش تفسیر صوتی نیز می توان به تفاسیر مختلف آیات قرآنی گوش داد و از امکان آموزش صحیح خوانی و حفظ قرآن کریم در بخش آموزشی این نرم افزار بهره برد.

در این نرم افزار قرآنی امکان بهره مندی از زیباترین تلاوت های صوتی و تصویری قراء مشهور جهان اسلام، قرآن آموزشی برای کودکان، آیکونی برای معانی آیات، اسباب نزول آن و فضیلت قرآن کریم فراهم شده است.

برنامه نویسان این برنامه که ناشناس هستند، در توضیح آن نوشته اند: نرم افزار "قرآن ما" تلاشی با فضیلت از سوی یک گروه حرفه ای است که پس از سه سال، برنامه ای فراگیر، بی نظیر و ضروری را برای ما فراهم کرده و ارزش آن را جز پس از استفاده درک نخواهید کرد. خداوند به همه کسانی که در تولید این نرم افزار سهیم بوده اند جزای خیر دهد.

به منظور دانلود این نرام افزار برای گوشی های "اندروید" اینجا و برای گوشی های "آی او اس" اینجا کلیک کنید.

این نرم افزار را کاربری به نام "جابر الحرمی" در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید مجتبی حسینی ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    اجرتون با آقا و مولامون مهدی موعود. زندگی رو راحت کردین واسمون؛ جدم عبور از پل صراط و راحت کند براتون.