اطلاعات جدیدی از جزئیات گوشی تاشو و محبوب سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد.

جزئیات جدید از گوشی هوشمند "Galaxy Fold ۲"  +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، یکی از بزرگترین شکایات مربوط به Galaxy Fold سامسونگ در گذشته ، اندازه کوچک نمایشگر خارجی این گوشی هوشمند تاشو بود که ظاهراً سامسونگ برای رفع این مشکل و رسیدگی به شکایات کاربران دست به کار شده است.

ما شایعاتی را شنیده ایم مبنی بر این که صفحه نمایش خارجی گوشی هوشمند Galaxy Fold ۲ این مشکل را برطرف خواهد کرد و اکنون یک کارشناس فناوری مشخصات ظاهری این دستگاه را فاش کرده است. راس یانگ ، فعال عرصه دنیای تکنولوژی ، توییت کرده است که گوشی جدید تاشو شرکت سامسونگ نمایشگر OLED ۶.۲۳ اینچی ۲،۲۶۷ x ۸۱۹ OLED را با سرعت تازه سازی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد.

یانگ اضافه می کند که صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی فولد ۲ دارای یک حفره است، این تنها حفره ای نیست که می توانید از این گوشی هوشمند جدید انتظار داشته باشید ، زیرا مدیر اجرایی این شرکت بزرگ پیش از این اظهار داشت که سامسونگ نیز یک برش پانچ را به صفحه نمایش اصلی اضافه می‌کند.



یانگ با صحبت از صفحه نمایش اصلی دستگاه ، ادعا می‌کند که این گوشی تاشو جدید دارای صفحه نمایش ۷.۵۹ اینچی OLED ۲،۲۱۳ x ۱،۶۸۹ با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. بنابراین می توانید با این میزان تجدید ، انتظار اجرا انیمیشن‌های سنگین و بازی‌های روان را به راحتی داشته باشید، گفته می‌شود این پنل همچنین شیشه بسیار نازک (UTG) را به همراه یک کاور ارائه می‌دهد.

سرانجام ، مدیر اجرایی سامسونگ می گوید که Galaxy Fold ۲ دقیقاً مانند سری Galaxy Note قلم S-Pen را ارائه می دهد و هنوز اطلاعاتی از محل قرار گیری این قلم در بدنه گوشی در دسترس نیست.

خوشحالیم که شنیدیم که سامسونگ ظاهرا اندازه نمایشگر خارجی دستگاه را افزایش داده است ، زیرا این یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به Galaxy Fold بود و با توجه به اطلاعات جدیدی از جمله، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و ادغام S-Pen و Fold جدید به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند یک نسخه قابل توجه برای کاربران و دنیای فناوری خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.