رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: در خصوص شکایت «برانکو ایوانکوویچ» در حال مکاتبه با فیفا هستیم و هیچ خطری از این بابت باشگاه را تهدید نمی‌کند و ضمن آنکه دفاعیات خود را در رابطه با شکایت کالدرون را نیز ارایه دادیم.

خطری از بابت شکایت برانکو پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

قدس آنلاین: «مهدی رسول‌پناه» امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت شکایت «برانکو ایوانکوویچ»، اظهار داشت: برانکو بابت مطالباتش شکایتی را مطرح کرده و حکم اولیه این شکایت آمده و باشگاه نیز در مهلت قانونی درخواست خود را به فیفا ارسال کرد و مراحل قانونی در حال طی شدن است. در حال حاضر در حال مکاتبه با فیفا هستیم و هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

وی در مورد مطالبات پرسپولیس از فیفا، تصریح کرد: مطالبات باشگاه حدود ۶۵۰ هزار دلار است.  قطعی شدن آرا در فیفا زمان می‌برد و آرایی که  قطعی شده و مبلغ کمتری دارند را از همان مطالبات فیفا پرداخت می‌کنیم.

رسول‌پناه در مورد تکمیل نشدن هیات مدیره پرسپولیس، گفت: این موضوع از اختیارات وزارت ورزش و جوانان است. خیلی محکم در حال انجام دادن کارها هستیم و هیچ خللی در کار ما به وجود نیامده است.

وی همچنین در مورد شکایت کالدرون خاطر نشان کرد: کالدرون بابت مطالبات خود شکایتی را مطرح کرده و ما هم دفاعیات محکم خود را ارائه کردیم و منتظر رای دادگاه هستیم.    

رییس هیات مدیره پرسپولیس در مورد جدایی احتمالی «بشار رسن» از پرسپولیس، گفت: با رسن صحبت کردم و او طلب‌هایی داشته که متأسفانه پرداخت نشده بود و منتظر بازگشت او هستیم تا مشکل را حل کنیم. دوست داریم با همه بازیکنان بزرگ پرسپولیس همکاری کنیم و آنها را در تیم نگه داریم.

وی درباره جلسه کمیته استیناف در مورد دیدار انجام نشده پرسپولیس و سپاهان بیان داشت: رفتن من به فدراسیون مربوط به کمیته استیناف نبود و من جلسه‌ای با حراست داشتم و منتظر رای استیناف هستیم.

رسول‌پناه در مورد حامی مالی جدید پرسپولیس، خاطر نشان کرد:‌ قرار داد ما با کارگزاری جدید فسخ شده و چندین حامی مالی جدید به ما درخواست همکاری دادند و باید استعلام اصالت، اعتبار و اهلیت این شرکت‌ها را به وزارت ورزش بسپاریم و هرچه که منافع پرسپولیس را تامین کند در هیات مدیره مطرح می‌کنیم.

وی در مورد انتقال «علیرضا بیرانوند» به باشگاه بلژیکی گفت: ۲۵ اسفند قرار بود که بیرانوند در باشگاه بلژیکی برای تست پزشکی حضور پیدا کند و ۲۰۰ هزار دلار قرار بود به حساب باشگاه واریز شود اما بحث کرونا پیش آمد و قرار شد باشگاه بلژیکی به ما خبر بدهد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره جلسه با بازیکنان گفت: این جلسات خانوادگی پرسپولیس است که بازیکنان مشکلات خود را که بیشتر مشکل مالی است مطرح می‌کنند و سعی می‌کنیم در این ماه به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و تا به الان ۵۳ درصد پرداختی داشتیم.

وی در مورد جلسات خود با پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: آنها یکی از سرمایه‌های اصلی پرسپولیس هستند و من هدفم تعامل با این عزیزان است تا نظرات آن‌ها را بشنویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.