معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: جزئیات چگونگی اجرای مصوبه بازگشایی صحن های حرم مطهر رضوی روز سه شنبه به اطلاع زائران و مجاوران امام مهربانی ها خواهد رسید.

 تعیین جزئیات چگونگی اجرای مصوبه بازگشایی حرم مطهر رضوی / زائران سفر به مشهد را به تاخیر بیندازند

محمد صادق براتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا صحن های روباز حرم مطهر رضوی از روز اول ماه شوال به روی زائران و مجاوران بازگشایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، زائران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نوبت های صبح و عصر و در هر نوبت  ۳ساعت می توانند از فرصت زیارت و حضور در حرم مطهر رضوی برخوردار شوند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا چگونگی  اجرای این مصوبه را در اختیار استان قرار داده است ،  افزود: روز سه شنبه در جلسه ای که در محل استانداری خراسان رضوی و با حضور دستگاه ها و کمیته های مختلف  برگزار خواهد شد پیرامون تعیین جزئیات این مصوبه نظیر ساعت های بازگشایی ، تعیین برخی محدودیت ها و  انجام هماهنگی های لازم برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.

براتی تصریح کرد: از آن جا که در حال حاضر محدودیت تردد سفر بین استانی وجود ندارد  احتمال اینکه زائران از نقاط مختلف کشور برای زیارت امام مهربانی ها به مشهد سفر کنند بسیار زیاد است از این رو توصیه ما به زائران این است که تا فراهم شدن شرایط عادی در کشورو شهر مقدس مشهد  ، سفر و زیارت خود را به تاخیر بیندازند.

وی ادامه داد: در جلسه روز سه شنبه که با حضور دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد جزئیات نحوه اجرای این مصوبه،  قطعی شده و به اطلاع زائران و مجاوران امام رضا (ع) خواهد رسید.      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.