به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله با محوریت بیانات مهم رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی ایشان پیرامون مفهوم «تحول» برگزار می‌شود.

مسابقه «خط حزب الله» با محور مفهوم «تحول» در بیانات رهبر انقلاب برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله شماره ۲۴۰ با رویکرد آگاهی‌دهی و آشنایی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از محور بیانات مهم رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی ایشان که در خصوص مفهوم «تحول» بود، طراحی شده و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

نشریه‌ «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ای مکتوب با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می‌شود.

در بخشی از این نشریه می‌خوانیم: «اگر خودسازی کنید از لغزش‌ها عبور خواهید کرد... لغزش‌گاه‌های زیادی سر راه ما وجود دارد به خصوص برای فعالان مسائل اجتماعی؛ لذا این‌ها بیشتر به خودسازی احتیاج دارند و نیاز دارند که بنیه روحی و معنوی خودشان را قوی کنند».

رویکرد اصلی از انتشار این نشریه بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان  است لذا معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با هدف تحقق اهداف انقلابی به صورت هفته‌ای میزبان مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در دویست و چهلمین مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله» ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹ می‌باشد و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی می‌توانند پس از تکمیل پاسخنامه برگه مسابقه را به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر بیندازید یا به صندوق پستی ۳۵۱ - ۹۱۷۳۵ ارسال کنند.

قرعه‌کشی این مسابقه فرهنگی به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان ابلاغ و به برندگان از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جوایز فرهنگی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در طول سال به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

منبع:آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.