رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: ۳۰۸ هزار و ۳۵۶ نفر در این شهرستان واجد شرایط اخذ کارت هوشمند هستند که تاکنون ۲۷ هزار و ۳۵۴ نفر برای ثبت نام و دریافت آن اقدامی نکرده‌اند.

۲۷ هزار  نیشابوری اقدامی برای دریافت کارت هوشمند نکرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، داود کوشکی اظهار کرد: تعداد ولادت‌های قابل انتظار نیشابور در سه ماه نخست امسال، هزار و ۵۸۰ مورد بوده که این رقم طی این مدت به هزار و ۶۳۲ مورد رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۳ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد:طی سه ماه نخست امسال تعداد فوت مورد انتظار در نیشابور ۵۰۶ تن بوده اما آمار فوت شدگان ۴۸۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد کاهش داشته است.
رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: پارسال آمار ولادت ۶ هزار و ۵۸۸ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۱۲.۴ کاهش پیدا کرده است همچنین طی این مدت تعداد هزار و ۹۱۶ مورد وفات در نیشابور ثبت شده است که نسبت به سال قبل آن ۴.۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کوشکی افزود: از ابتدای تیرماه ۹۸ تا پایان سال ۲۰ مورد سند فوت خارج از مهلت در شهرستان نیشابور داشته‌ایم که به خاطر عدم اعلام به موقع مراجع مربوطه بوده است.

رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: در نیشابور ۳۰۸ هزار و ۳۵۶ نفر واجد شرایط اخذ کارت هوشمند هستند و تا پایان پارسال ۲۷۵ هزار و دو نفر درخواست کارت هوشمند خود را ثبت کرده‌اند و ۳۳ هزار و ۳۵۴ نفر در سال گذشته از ثبت نام جا ماندند که از این تعداد ۶ هزار نفر در سال جدید ثبت نام کرده‌اند و ۲۷ هزار و ۳۵۴ نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدامی نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ تعداد ۸۹ دو قلو و دو مورد سه قلو در نیشابور به دنیا آمده‌اند که این آمار در سه ماه نخست امسال به ترتیب ۹ و یک مورد بوده است.
رییس اداره ثبت احوال نیشابور گفت: پارسال تعداد مرده زایی ۴۴ مورد و تعداد سقط جنین ۶۸۰ مورد بوده که این آمار برای سه ماهه نخست امسال به ترتیب سه  و ۴۴ مورد است‌.
کوشکی تعداد کل ازدواج‌های ثبت شده در نیشابور را در سال قبل سه هزار و ۶۰۹ مورد و تعداد طلاق ها را نیز هزار و ۵۲۷ مورد اعلام کرد.
وی ادامه داد: در نیشابور به ترتیب نام‌های فاطمه، زهرا، حلما، زینب، یسنا، فاطمه زهرا، بهار، ریحانه، نازنین زهرا و مرسانا در میان دختران و نام‌های حسین، امیرعلی، ابوالفضل، امیرحسین، محمد، علی، کیان، امیر عباس، آریا و محمد حسین نیز در بین پسران بیشترین فراوانی را داشته‌اند.
رییس اداره ثبت احوال شهرستان زبرخان هم گفت: نسبت ازدواج در این بخش طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش و میزان طلاق ۱۷.۳ درصد کاهش یافته است.
غلامرضا ترابیگان افزود: طی این مدت تعداد ولادت‌ها از ۲۸۹ مورد به ۲۶۵ مورد و تعداد وفات‌ها از ۷۶ مورد به ۱۰۰ مورد رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.