همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: رویکرد قوه قضائیه تعیین مجازات نیست و در بیش از ۹۰ درصد رسیدگی‌های خود رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد.

دستگاه قضایی در رسیدگی‌ به پرونده ها رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد

به گزارش قدس آنلاین ، عباس نجفی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان صبح پنج شنبه در کارگاه آموزشی مشاوران محاکم اطفال و نوجوانان گفت: قانون حمایت از اطفال و نوجوان با نگاهی پیشگیرانه اقدامی جدید و کارآمد است که ابهامات، خلاء‌های قانونی و موازی‌کاری موجود در این حوزه را برطرف خواهد کرد.

  نجفی افزود: قانون حمایت از اطفال و نوجوان با نگاهی پیشگیرانه اقدامی جدید و کارآمد است که ابهامات، خلاء‌های قانونی و موازی‌کاری موجود در این حوزه را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد درکارگاه آموزشی مشاوران محاکم اطفال و نوجوانان عنوان نمودند: با رویکرد خوبی که از سال ۹۲ بخصوص از زمان حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست دستگاه قضا؛ مبنی بر به کارگیری و استفاده حداکثری از بخش‌های تخصصی جامعه شکل گرفت تلاش شد برای ایجاد جامعه‌ای توسعه یافته و عاری از خشونت از توان همه‌ی بخش‌های جامعه به‌نحو علمی و کارشناسی استفاده گردد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: برهمین مبنا در موضوعاتی که دستگاه قضایی با آن مواجه است تلاش شده از نظرات کارشناسی مشاورین و متخصصین استفاده گردد و سیستم قضایی در یک کلمه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با تعامل و همکاری همه جانبه، نهایت استفاده از این ظرفیت را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.