گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion با چیپست Snapdragon ۸۶۵+ در تاریخ ۲۲ ژوئیه به بازار عرضه می شود.

مشخصات گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بخش بازی Lenovo اعلام کرده است که اولین گوشی هوشمند آن با نام Lenovo Legion به تاریخ ۲۲ ژوئیه به بازار عرضه می‌شود. گوشی هوشمند Lenovo به تراشه جدید Snapdragon ۸۶۵+ مجهز شده است ، این تراشه همچنین به ROG Phone ۳ ASUS نیز قدرت خواهد داد. به ویژه ، گوشی هوشمند مخصوص بازی ASUS در همان روز در تایوان و هند راه اندازی می‌شود. این اعلامیه توسط Lenovo زمانی اعلام شد که Qualcomm تراشه Snapdragon ۸۶۵+ را به بازار عرضه کرد، این اولین SoC در جهان است که از هسته ۳.۳ گیگاهرتزی با هسته اصلی ۳.۱ گیگاهرتز عبور می‌کند، گوشی هوشمند مخصوص بازی Legion در گذشته چندین بار فاش شده است و جزئیات کلیدی از جمله مکانیسم خنک کننده و شارژ سریع ۹۰W را آشکار کرده است.



تاریخ راه اندازی گوشی مخصوص بازی Lenovo Legion

لنوو برای معرفی تاریخ عرضه گوشی هوشمند بازی به سمت Weibo رفت، مطابق اطلاعات ارسال شده توسط این برند ، رویداد معرفی از ۲۲ ژوئیه ساعت ۸:۱۵ بعد از ظهر IST آغاز می شود. پوستر مشترک این برند همچنین نشان می‌دهد که این گوشی از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸۶۵+ بهره می برد.

انتظار می رود گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion فقط در چین رسمی شود ، زیرا این برند هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در انتشار نسخه جهانی ذکر نکرده است. از طرف دیگر ، ASUS ROG Phone ۳ در سطح جهان از جمله در هند منتشر خواهد شد.



مشخصات گوشی هوشمند مخصوص بازیLenovo Legion (شایعه شده)

گوشی هوشمند جدید مخصوص بازی اخیراً در وب سایت AnTuTu با رم ۱۶ گیگابایتی ، Adreno ۶۵۰ GPU ، اندروید ۱۰ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی منتشر شده است. گزارش‌های اولیه نشان داده است که گوشی هوشمند جدید Legion با تنظیم ۶۴MP + ۱۶MP دوربین، با زاویه دید عریض در پشت و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش مسطح FHD + با میزان تجدید ۱۴۴ هرتز و نمونه گیری لمسی ۲۷۰ هرتز باشد و همینطور این گوشی هوشمند با یک باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۹۰ وات و با اندروید ۱۰ با رابط کاربری ZUI ۱۲ Lenovo اجرا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.