۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 712277

در حالی که بسیاری از کارشناسان، صاحبنظران حوزه سلامت در برهه کنونی دائماً مردم را به استفاده از ماسک توصیه می‌کنند اما برخی چهره‌های ورزشی بدون توجه به این موضوع مهم همچنان بدون استفاده از ماسک به فعالیت روزمره خود ادامه می‌دهند!

قدس آنلاین: در حالی که بسیاری از کارشناسان، صاحبنظران حوزه سلامت در برهه کنونی دائماً مردم را به استفاده از ماسک توصیه می‌کنند اما برخی چهره‌های ورزشی بدون توجه به این موضوع مهم همچنان بدون استفاده از ماسک به فعالیت روزمره خود ادامه می‌دهند!

نمونه بارز این اتفاق را می‌توان در تصاویر منتشر شده از افراد مختلف حوزه ورزش به ویژه فوتبال مشاهده کرد!

نمونه نخست: علی پروین در ملاقات با وزیر ورزش و جوانان بدون ماسک مقابل لنز دوربین عکاسان ورزشی قرار می‌گیرد تا مشخص شود هیچ احترامی برای توصیه پزشکان و سفیران حوزه سلامت ندارد! این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از ۱۵ تیرماه حضور افراد بدون ماسک در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف ممنوع اعلام شده است!

نمونه دوم: فرهاد مجیدی که بازیکنان تیمش در هفته‌های اخیر با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند برای سفر به خوزستان بدون ماسک در CIP فرودگاه مهرآباد حاضر می‌شود، در شرایطی که وی بیشترین حجم انتقاد را از مسئولان برگزاری بازی‌های لیگ برتر انجام داد و معتقد بود به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید بازی‌ها برگزار شود اما خودش هیچ توجهی به مقوله سلامت و تندرستی ندارد.

نمونه سوم: مجید جلالی سرمربی گل گهر سیرجان که هفته پیش به واسطه کناره گیری‌اش از این باشگاه حسابی خبرساز شد، صبح روز جمعه خبر ابتلایش به ویروس کرونا منتشر شد تا مشخص شود کرونا با کسی شوخی ندارد، مجید جلالی هم برخلاف اظهاراتش مبنی بر برگزاری لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اما در جریان بازی تیمش مقابل پیکان در کنار زمین هرگز از ماسک استفاده نکرد.

نمونه چهارم: سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو در جریان جلسه امضای عقد قراردادش با باشگاه شهرخودرو پس از اتمام جلسه پیش از ترک باشگاه با نماینده باشگاه دست داد. البته قبل‌تر از آن فیلک مالک باشگاه شهرخودرو نیز منتشر شده بود که با تمام بازیکنانش در محل تمرین تیمش دست داده بود! در کنار این‌ها البته نمونه‌های فراوان دیگری در لیگ برتر دیده می‌شوند.

از این قبیل رفتارها در بین فوتبالی‌ها به وفور دیده می‌شود که نشان می‌دهد با وجود تأکید آن‌ها به حفظ اصول بهداشتی هیچ‌یک از آن‌ها به این مقوله اعتقادی ندارند و تنها در حد شعار به این مقوله‌ها دامن می‌زنند تا خلاف جهت آب شنا نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.