وکیل محسن حجاریان از شکایت موکل خود از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم به دلیل انتشار مطالب خلاف واقعیت خبر داد.

شکایت حجاریان از نماینده تهران

قدس آنلاین: وکیل محسن حجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شکایت موکل خود از علی خضریان نماینده تهران در مجلس یازدهم، اظهار کرد: امروز به همراه محسن حجاریان پسر آقای سعید حجاریان از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برای انتشار مطالب خلاف واقعیت درباره سعید و محسن حجاریان در توییتر شکایت کردیم.

وی افزود: شرکتی که خضریان در توییتر از آن یاد کرده، شرکتی کوچک با معدل حساب ۹۰‌ میلیون تومان است که این شرکت یک‌ حساب واقعی و قانونی دارد.

مجتهدزاده گفت: کسی که در جایگاه نماینده مجلس قرار دارد، باید دانش حقوقی داشته باشد؛ مطالبی را که این نماینده بیان کرده مصداق بارز نشر اکاذیب است.

وی اضافه کرد: چون این مطالب در مجلس بیان نشده و تنها در فضای مجازی منتشر شده، ما شکایتمان را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نکردیم بلکه به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردیم و شکایت را ارائه کردیم.

مجتهدزاده با بیان اینکه انصاف، قانون و اخلاق توسط این نماینده زیر پا گذاشته شده است، تاکید کرد: کسی که در جایگاه قانونگذاری کشور قرار می‌گیرد، باید بیش از همه به قانون پایبند باشد.

وی تأکید کرد: واردات ناچیز موکل من مربوط به قبل از تحریم‌های شدید آمریکا بود؛ متأسفانه در برخی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم ۴هزار تن،۴میلیون تن اعلام شده بود که من اصلاح می‌کنم؛ رقم واردات ۴هزار تن بوده و این واردات مربوط به قبل از دوران تحریم بوده است.

وکیل حجاریان گفت: ما منتظر هستیم که دستگاه قضا بر مدار عدالت عمل کند و این نماینده تبعات کیفری عمل خود را ببیند؛ دفاعیات ما نیز هم در محضر دادگاه و هم در محضر ملت قابل انتشار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.