لپ‌تاپ Acer Extensa 15 با پردازنده 10 Gen Intel Core i3 عرضه شد.

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی Acer Extensa عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، با منتقل شدن محیط کار به خانه و افزایش دور کاری به عنوان هنجار جدید به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، تقاضای فزاینده‌ای برای لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های محاسباتی به وجود آمده است. اکنون برند تایوانی Acer یک لپ تاپ اقتصادی را راه اندازی کرده است، آخرین پیشنهاد این برند با نام Acer Extensa 15 لقب گرفته و پردازنده نسل دهم اینتل را نیز در خود جای داده است و این لپ تاپ از مشخصات چشمگیر و قیمت مناسبی برخوردار است.

با اظهار نظرها در مورد این راه اندازی، سودیر گوئل، مدیر ارشد بازرگانی ایسر هند گفت: "با Acer Extensa 15 ، هدف ما این است که یک لپ تاپ کاملاً بارگذاری شده و اقتصادی با آخرین فنآوری و عملکرد روز را در اختیار همه افراد قرار دهیم.



مشخصات و ویژگی های Acer Extensa 15

لپ‌تاپ Acer Extensa 15 از نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح FHD + برخوردار است، این نمایشگر با حاشیه‌های نازک احاطه شده است و دارای BlueLightShield است که ادعا می‌شود فشار بر چشم را کاهش می‌دهد. این لپ تاپ فقط 1.9 کیلوگرم وزن دارد و شاسی نازک 20 میلی متری دارد که وب کم 480p برای تماس‌های ویدیویی بر آن وجود دارد و Acer Extensa 15 به دو بلندگو استریو داخلی مجهز شده است.

از لحاظ داخلی ، Acer Extensa 15 از جدیدترین پردازنده های نسل 10 Core i3 با گرافیک یکپارچه UHD بهره می‌برد، این دستگاه از رم 4 گیگابایتی DDR4 بهره می‌برد که قابلیت ارتقا تا 12 گیگابایت را نیز دارد. این لپ تاپ به گزینه ذخیره سازی دوگانه یعنی HDD + SSD مجهز شده است که مدل پایه HDD 1TB را ارائه می‌دهد که می‌تواند تا 2TB ارتقا یابد و شکاف NVMe SSD می‌تواند فضای SSD 1TB را حفظ کند. گفته می شود Acer Extensa 15 حداکثر 8 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و ویندوز 10 صفحه اصلی را اجرا می کند.

گزینه‌های اتصال در این لپ تاپ خوش قیمت شامل WiFi 5 ، بلوتوث 4.2 ، دو درگاه USB 2.0 ، یک USB 3.1 Gen 1 ، پورت LAN ، درگاه HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

قیمت لپ‌تاپ Acer Extensa 15

لپ تاپ Acer Extensa 15 برای مدل 4 GB RAM و 1TB NVMe SSD دارای قیمت اولیه 31،490 روپیه است. این لپ تاپ برای خرید در وب سایت رسمی Acer و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.