معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: همزمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت این شهر آذین‌بندی و گل‌آرایی شد.

شهر مشهد همزمان با آغاز دهه ولایت گل‌آرایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی افزود: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر، در تقاطع‌های سطح شهر به ویژه تقاطع‌های منتهی به حرم مطهر ۴۰ نورافکن گرافیکی مناسبتی نصب و در میادین بیت المقدس، شریعتی، چهار راه لشگر، خیابان دانشگاه، احمدآباد، تقاطع سجاد و خیام نیز ۶ المان گل و نور جانمایی شده ‌است.

وی ادامه داد: همچنین سطح شهر با ۱۸۰ هزار متر ریسه و ۵۴ المان شمسه با پارچه‌های الوان آذین‌بندی شده ‌است.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: تعویض بیش از هزار و ۲۰۰ پرچم برروی پل‌ها و میادین، جانمایی و نصب پنج گل نوشته در میادین بسیج، بیت المقدس، فلسطین، غدیر و شریعتی و همچنین ۳۰ فلاورباکس در مقابل مساجدی که دارای نام امام علی (ع) و غدیر هستند از دیگر اقدامات است.

یعقوبی افزود: در این ایام هزار دستگاه تاکسی در خطوط ورودی شهر و دو هزار تاکسی فعال در شبکه بی‌سیم با رعایت پروتکل های بهداشتی در آماده باش هستند و ۱۸۳ اکیپ گشت و بازرسی بر فعالیت تاکسی‌ها نیز در سطح شهر و مبادی ورودی مستقر هستند.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زائران و مجاوران، دو  هزار و ۸۰۰ فضای توقف خودرو در توقفگاه‌های غیرحاشیه بافت مرکزی شهر آماده سازی شده است.

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: کنترل و نظارت بر برگزاری ۳۹ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی با مشارکت تشکل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق ۱۳ گانه و اکران ۱۰ هزار متر مربع فضای اطلاع‌رسانی محیطی با موضوع دهه ولایت در سطح شهر از دیگر اقدامات ویژه دهه ولایت است.

یعقوبی افزود: همچنین برای رفاه حال شهروندان علاوه بر ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های "شهرما" متعلق به شهرداری  تخفیفهایی تا ۵۰ درصد در این ایام در نظر گرفته شده‌ است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.